حمایت از واحدهای تولیدی استان اردبیل توسعه می‌یابد

استاندار اردبیل گفت: حمایت از واحدهای تولیدی استان اردبیل توسعه می‌یابد و نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در بازدید از سه واحد تولیدی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه واحدهای تولیدی این استان در سال‌های اخیر رونق بیشتری داشته که می‌تواند علاوه بر تامین نیازهای داخل محصولات تولیدی خود را به کشورهای همسایه صادر کنند.

وی با اشاره به این که حمایت از واحدهای تولیدی استان اردبیل توسعه می‌یابد و نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند، افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی فرصت خوبی برای تولیدکنندگان فراهم شده که واحدهای تولیدی می‌توانند مشکلات خود را در این ستاد بیان کنند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد، چرا که در این ستاد مسائل واحدهای تولیدی که با ادارات مختلف مشکل دارند بررسی شده و خروجی‌های خوبی به دست آمده است.

استاندار اردبیل گفت: امروز واحدهای تولیدی زیور آلات کهن ایرانیان، شیر صنعتی و ریسندگی اتحاد مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک با نحوه تولید و مشکلات آنها آشنا شدیم که امیدواریم با بررسی وضعیت و مشاهده جوانب بتوانیم راهکارهای اساسی در این زمینه بیندیشیم.

خدابخش بیان کرد: کارخانه ریسندگی اتحاد نیز از کارخانه‌های موفق اردبیل است که برای صنعت فرش محصول تولید می‌کند و البته مشکلاتی دارد که با رفع آن می‌توان به زنجیره تولید فرش اردبیل کمک کرد که امیدواریم در این زمینه بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: کارخانه تولید زیورآلات با ماشین‌آلات ایتالیایی کارخانه مهمی است که سرمایه‌گذاری خوبی در این کارخانه شده و می‌تواند محصولات تولیدی خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کند و کارخانه شیر صنعتی بازار خوبی دارد که نخستین تولیدکننده شیر صنعتی است و می‌تواند در صنعتی کردن استان نقش اساسی ایفا کند که در این زمینه امیدواریم مسئولان و همکاران مربوطه همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

901

کد خبر: 807928

وب گردی

وب گردی