دستگیری ۵ قاچاقچی سوداگر مرگ در استان مرکزی

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۵ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۵کیلوگرم ماده مخدر از آنان در عملیات پلیس استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، یوسف سپهوند اظهار داشت:‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال مواد مخدر توسط دو تن که در سطح کشور فعالیت می کردند، مطلع شدند و زمانی که این دو نفر قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را از محورهای مواصلاتی استان فارس به یکی از استان ها انتقال دهند، تحت مراقبت های نامحسوس پلیس قرار گرفتند.

وی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و فارس، سرانجام در عملیاتی برنامه ریزی شده، هنگامی که قاچاقچیان قصد داشتند با یک دستگاه خودروی سواری، محموله مواد مخدر را از استان های مرزی به استان فارس انتقال دهند، طی عملیاتی در ورودی شهرستان شیراز دستگیر شدند.

سپهوند تصریح کرد:‌ در این عملیات هر دو متهم دستگیر شدند و 29 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از خودروی آنان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دیگر عملیات پلیس در یکی از شهرستان های استان، خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان که در حال تردد به یکی ازاستان های همجوار بود، مشکوک شده و پس از متوقف کردن وسیله نقلیه موردنظر موفق به کشف 30کیلوگرم ماده مخدر تریاک شد.

وی بیان کرد: سه متهم دستگیر شده در هر دو عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف 25کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات پلیس در یکی از شهرستان های استان خبر داد و گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان، به یک دستگاه خودروی سواری که در حال تردد به یکی از استان های همجوار بود، مشکوک شده و پس از متوقف کردن این خودرو و در بازرسی از آن موفق به کشف 25 کیلوگرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی اضافه کرد: دو متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

901

کد خبر: 807945

وب گردی

وب گردی