اضافه شدن 21 واگن جدید به ناوگان رجا

شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای پاسخ گویی به تقاضای هموطنان گرامی برای سفرهای تابستانی، تعداد 21 دستگاه واگن جدید را به ناوگان خود برای این ایام اضافه می کند.

به گزارش ایسکانیوز؛ روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای افزایش تقاضای سفر هموطنان با قطار به عنوان یک وسیله نقلیه ایمن و راحت در ایام تابستان و برای مسیرهای مختلف تدارک دیده شده است.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تعداد 7 دستگاه واگن پارس جدید، 6 دستگاه واگن پلور سبز جدید، 5 دستگاه واگن بازسازی شده و 3 دستگاه واگن بازسازی شده دیگر از طریق BOT مجموع 21 دستگاه واگنی است که از هفته جاری تا مرداد ماه وارد ناوگان رجا می شود.
شرکت رجا به منظور آگاهی هموطنان از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارها این شرکت، سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا با درآمدهای مختلف بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا از هموطنان همچنین کلیه گردشگران خارجی که تمایل دارند به صورت انفرادی در ایران با قطارهای رجا سفر کنند درخواست کرد، بلیت قطارهای رجا را صرفاً از مبادی قانونی و دارای مجوز از این شرکت خریداری کنند.
در حال حاضر شرکت رجا علاوه بر فروش از طریق سامانه 1539، وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir و اپلیکشن فروش رجا، بالغ بر 1500 نمایندگی مجاز فروش در سراسر کشور دارد.
هموطنان برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کنند.

402

کد خبر: 807981

وب گردی

وب گردی