نخستین عرضه اولیه سهام سال در بورس قیمت خورد

هر سهم «به پرداخت» به عنوان نخستین عرضه اولیه بورس تهران در سال 96 به قیمت هر سهم 1750 تومان کشف قیمت شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ امروز سه شنبه 27 تیرماه 96 تعداد 47 میلیون و 500 هزار سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت «به پرداخت» ملت متعلق به شرکت گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا در بازار دوم بورس تهران برای نخستین بار عرضه و به قیمت هر سهم 1750 تومان کشف قیمت شد.

بر اساس این گزارش شرکت به پرداخت ملت به عنوان پانصدونهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن گروه و طبقه مشاوره مربوط به نرم افزار و عرضه نرم افزار در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «پرداخت» قرار گرفته و به این ترتیب با عرضه اولیه امروز توانست این ناشر فعال در صنعت پایانه‌های فروشگاهی نسبت قیمت بر درآمدی 6.5 مرتبه‌ای را برای خود ثبت کند.

دوره ثبت سفارش در این عرضه اولیه که به روش ثبت سفارش صورت گرفت، از ساعت 13 الی 15 بود و هر سهامدار امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر را داشت.

سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 2000 سهم و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش بوده است.

ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده با کف قیمت 16670 و سقف قیمت 17500ریال ا دیگر شرایط این عرضه اولیه بوده است.

بر اساس قوانین موجود پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14 دی ماه 1395 خواهد بود.

منبع: فارس

401

کد خبر: 807982

وب گردی

وب گردی