پرداخت تسهیلات  مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری

معاون برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر گردید امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص یابد.

به گزارش ایسکانیوز؛ علیرضا شجاعی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهارداشت: مقرر شده امسال 20 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به استان اختصاص یابد که در این صورت 4 هزار شغل در 9 شهرستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات تا سقف 5 میلیون تومان و با سود 4 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های خود پیرامون اقتصاد مقاومتی را در این ستاد ارائه دهند.

معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم واگذاری برخی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی، تصریح کرد: توسعه مشاغل خانگی یکی از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی است و تاکنون نیز فعالیت‌هایی در این زمینه انجام شده است.

شجاعی خاطرنشان کرد: بر مبنای نظر اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بازنگری در خصوص طرح مشاغل خانگی مورد تایید قرار گرفته است تا برنامه جامع‌تری برای بسط مشاغل خانگی در استان تدوین شود.

وی خواستار تسریع و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی شد و بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تمایل دارد طرح مشاغل خانگی در قالب طرح‌های پشتیبانی انجام شود.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 808041

وب گردی

وب گردی