بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد مردمی و برخاسته از متن انقلاب هستند   

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جلسه تودیع و معارفه سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد مردمی و برخاسته از متن انقلاب هستند و این ویژگی مشترک آن‌ها است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسین بدیعی با اشاره به جایگاه بسیج در دانشگاه‌ها افزود: بسیج نهادی است که جایگاه آن برای مردم ملموس و روشن است و نقش آن در دانشگاه‌ها از هر نهاد دیگری باید پررنگ‌تر و تأثیرگذارتر باشد.

وی در جمع اعضای هیات رئیسه این دانشگاه بیان کرد: سال‌هاست که بسیج، این یادگار بزرگ امام خمینی (ره) در بین مردم حضور دارد و آنچه باعث محبوبیت و ارزش این مجموعه مردم‌نهاد شده، خلوص آن است.

بدیعی با برشمردن خدمات بسیج در جامعه اظهار کرد: امروزه نقش و کارکرد بسیج فقط به بخش نظامی ختم نمی‌شود و شاید بتوان گفت نقش فرهنگی و سازندگی بسیج بسیار پررنگ‌تر از دیگر جنبه‌ها نمایان شده است و مردم نیز با رابطه‌ای عمیق با بسیج، قدردان خدمات بسیجیان در تمامی عرصه‌ها هستند.

وی حضور بسیج را در دانشگاه‌ها یک نعمت مهم خواند و افزود: بسیج در رده‌های مختلف دانشجویی، کارکنان و اساتید توانسته است همیشه بازویی قوی برای کارهای فرهنگی دانشگاه باشد و به‌واقع پشتوانه‌ای محکم و همیشگی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها است.

در این جلسه سروان پاسدار علی احمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان شاهرود با تشکر از حمایت‌های مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از اهداف و برنامه‌های بسیج گفت: پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همواره جزو پایگاه‌های فعال در سطح دانشگاه‌های شهرستان بوده و این نشان‌دهنده حمایت شخص رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه از این نهاد مقدس است.

در جلسه یادشده حسین اکبری به‌عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج باب‌الحوائج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود منصوب شد.

200

کد خبر: 818155

وب گردی

وب گردی