لزوم تغییر تیم اقتصادی دولت در کابینه دوازدهم/ وزیر کشور جهت درک ترافیک یک هفته از خط ویژه استفاده نکند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است رئیس جمهور در دولت آینده یک نفر را به عنوان لیدر تیم اقتصادی انتخاب کند تا هماهنگی در این حوزه را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، بهروز نعمتی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 28 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور روحانی پیرامون وضعیت موسسات پولی و مالی کشور اظهار داشت: مردم در موسسات پولی و مالی کشور سپرده گذاری کرده اند ولی دولت وظیفه خود را مناسب انجام نداده و می توان گفت مشکل در دولت است و باید برای این موضوع به طور جدی فکری شود زیرا مردم گناهی ندارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور به عنوان امین مردم باید تیم اقتصادی دولت را به سمتی هدایت کند که مشکلات مردم حل شود بیان کرد: ناهماهنگی جدی در تیم اقتصادی دولت وجود دارد و سخنان رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد همسویی ندارد.

وی افزود: تقاضا داریم در دولت آینده تیم اقتصادی انتخاب شود که یک نفر از آنها به عنوان لیدر تیم حرف آخر را بزند در حال حاضر هر کدام از مسئولان اقتصادی دولت حرف خود را می زنند و مشکلات مردم همچنان تداوم می یابد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از وزیر کشور جهت استفاده نکردن از خط ویژه برای مدت یک هفته تصریح کرد: مردم ساعت ها در ترافیک طاقت فرسا عمرشان تلف می شود و لازم است آقای رحمانی فضلی به عنوان رئیس شورای ترافیک کشور مشکلات ترافیک تهران را حل کند.

نعمتی گفت: باید بین شورای ترافیک کشور و استان تهران هماهنگی وجود داشته باشد ولی در حال حاضر مجموعه های زیرمجموعه شورای ترافیک حرف خود را می زند.

301

کد خبر: 818170

وب گردی

وب گردی