امشب مراسم وداع با شهدا در اصفهان برگزار می‌شود

امشب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم وداع با شهدای مدافع حرم و تازه تفحص شده در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، امشب در گلستان شهدای اصفهان نماز جماعت مغرب و عشا توسط آیت‌الله مهدوی و سخنرانی این مجلس توسط حجت‌الاسلام میردامادی قرائت می‌شود و پس از آن شهدای مدافع حرم با حضور مردم اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

بر اساس آخرین هماهنگی‌های به‌عمل آمده از سوی بنیاد شهید استان اصفهان و سپاه صاحب الزمان (عج)، دو نفر از رزمندگان تیپ فاطمیون و از شهدای افغانستانی در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شوند.

پنج شهید نیز امشب مهمان گلستان شهدای اصفهان می‌شوند، صفا حیدرماه فرزند حسن، محمدتقی ملک‌احمدی فرزند احمدعلی، محسن یادگاری فرزند علی، رسول محمدی فشارکی فرزند حسین و مصطفی اورک شیرانی فرزند رمضان پنج شهیدی هستند که مردم اصفهان امشب با آنها وداع می‌کنند و یادشان را گرامی می‌دارند.

در شهرستان‌های آران و بیدگل، کاشان، نطنز، اردستان، نایین، گلپایگان، خوانسار، بوئین میاندشت، داران، فریدونشهر، چادگان، تیران و کرون، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، درچه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، دهاقان، سمیرم، شهرضا، برخوار، شاهین‌شهر از 23 تا 30 تیرماه مراسم وداع با شهدا برنامه‌ریزی شده که در حال برگزاری است.

عصر امروز نیز آئین استقبال از کاروان شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در شهرهای شهرضا، برخوار، شاهین‌شهر و بهارستان برگزار می‌شود.

901

کد خبر: 818186

وب گردی

وب گردی