ستاره های سابق  و کم فروغ  لیگ برتر در تیم آسیایی/ جادو کریمی در سه جبهه

تیم فوتبال نفت تهران در فصل نقل و انتقالات دست روی بازیکنانی گذاشته که تنها سابقه حضور در تیم های بزرگ را داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، علی کریمی روز گذشته رسما لیست خود را در اختیار مسولان باشگاه نفت تهران قرارداد.اما نکته قابل توجه بازیکنانی بودند که در لیست ورودی این باشگاه قرارداشتند.اکثر این نفرات که سابقه حضور در تیم های بزرگ را داشتند اما در یکی دو سال اخیر عملکرد قابل قبولی نداشتند و این موضوع کار را برای جادوگر در لیگ برتر سخت می کند.

امیرحسین فشنگچی

بازیکن سابق پرسپولیس ،پیکان بعد از یک فصل نه چندان خوب در خونه به خونه بابل به نفت تهران پیوسته تا در لیگ هفدهم شاگرد علی کریمی باشد.این بازیکن 31 ساله با این امید به نفت تهران آمده تا فصل خوبی را با این تیم در آسیا و لیگ برتر سپری کند و باید دید شاگردان جادوگر توان مقابله با حریفان سرسخت را دارند یا نه!

این بازیکن با 236 بازی که در مجموع با تیم های خود انجام داده 16 گل به ثمر رسانده است.

پیام صادقیان

این بازیکن بعد از گذراندن سالی سخت از پرسپولیس جدا شد و به نفت تهران رفت.صادقیان در این تیم هم موفق نبود و تنها در 10 بازی به میدان رفت و پس از اتمام لیگ به تیم فوتبال صبا قم رفت.هافبک جوان پرسپولیس در قم هم ناکام ماند و نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد و از آنجا به ماشین سازی رفت و فصل نسبتا خوبی را پشت سرگذاشت.

حال این هافبک 25 ساله مجدد به نفت تهران بازگشته تا با تیم علی کریمی سال درخشانی را سپری کند و باید دید او موفق می شود تا به روز های اوج بازگردد.

صادقیان در مجموع 133 بازی که در تیم های لیگ برتری داشته 18 گل به ثمر رسانده است.

ایمان موسوی

یکی از انتخاب های عجیب علی کریمی بازیکن سابق استقلال موسوی بوده است.این مهاجم پس از جدایی از جمع آبی پوشان در سال 93 دیگر در تیمی موفق نبوده و عملکرد جالبی نداشته است.

او در تیم فوتبال اکسین البرز هم حضور داشت و حالا نزدیکان این بازیکن را به کریمی پیشنهاد داده اند و او هم روز گذشته در تست پزشکی شرکت کرد.

موسوی در طول مدت زمان حضورش در تیم های لیگ برتر 116 بار به میدان رفته و 19 گل به ثمر رسانده است.

حمید علی عسگر

علی‌عسگری فوتبال خود را از تیم ایران زمین آغاز کرده و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان این تیم بازی کرده است.وی سابقه بازی در تیم امید بانک ملی را نیز دارد. آخرین تیم وی قبل از پیوستن به پرسپولیس، فجر منطقه دو بوده است.

علی عسگر 8 سال در پرسپولیس حضور داشت و پس از جدایی از این تیم به راه آهن ،سیاه جامگان و ماشین سازی رفت.علی عسگر در 166 بازی که انجام داده است تنها 5 گل به ثمر رسانده است.

امین منوچهری

مهاجم 31 ساله که از سایپا کار خود را آغاز کرد از این تیم به استقلال رفت.این بازیکن عملکرد خوبی در این تیم نداشت و در 8 بازی تنها یک گل برای آبی پوشان به ثمر رساند.منوچهری بعد از استقلال به نفت تهران رفت و سپس تیم های خود را تغییر داد.وی سال گذشته به نساجی رفت و در 9 بازی یک گل به ثمر رسانده و بعد از خروج از این تیم با نفت تهران به توافق رسید.

منوچهری در مجموع 224 بازی که در تیم های لیگ برتری انجام داده 44 گل به ثمر رسانده است.

مهدی دغاغله

این بازیکن که در پرسپولیس حضور داشت تنها 6 بازی به میدان رفت و هیچ گلی به ثمر نرساند.دغاغله سال گذشته در مس کرمان حضور اشت و 19 بازی برای این تیم به میدان رفت و 9 گل به ثمر رساند.

این مهاجم 28 ساله با این امید به نفت تهران آمده تا با تیم علی کریمی به روز های خوب خود در استقلال اهواز بازگردد.باید دید او می تواند با این تیم در لیگ برتر و آسیا موفق باشد.

او در مجموع تیم های لیگ برتر و لیگ یک 192 یازی انجام داده است و 34 گل به ثمر رسانده است.

تیم فوتبال نفت تهران با این نفرات باید در لیگ برتر،جام حذفی و آسیا بجنگد و باید دید کریمی می تواند با این بازیکنان که برخی از آنها تا سال گذشته در لیگ یک حضور داشتند می توانند مقابل ابر قدرت های آسیا قد علم کنند.

600

کد خبر: 818208

وب گردی

وب گردی