پنج محصول و اختراع مرکز رشد واحد سنندج رونمایی شد

طی مراسمی و با حضور رئیس واحد و اعضای هیات رئیسه، پنج محصول تولیدی و اختراعات واحدهای فناور مرکز رشد سنندج رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با حضور دکتر کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، شماری از اعضای هیات رئیسه و هیات علمی واحد سنندج برگزار شد، محصولات و همچنین اختراعات دانشجویاند مرکز رشد واحدهای فناور واحد رونمایی شد.
مسعود قریشی رئیس مرکز رشد واحدهای فناور واحد سنندج در این مراسم گفت: به دنبال حمایت های صورت گرفته از دانشجویان مخترع و مبتکر، امروز شاهد رونمایی از چهار وسیله اختراعی و همچنین یک محصول در حوزه نانو هستیم.
وی ادامه داد: مرکز رشد یکی از اولویت های اصلی خود را حمایت از طرح های دانش بنیان قرار داده است و انتظار می رود که با تولید نمونه های اولیه این اختراعات، با حمایت های دانشگاه زمینه برای تجاری سازی آنها فراهم شود.
دکتر محمدقربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم گفت: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از طرح های دانش بنیان است و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت های در اختیار در این بخش به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون در قالب مرکز رشد واحدهای فناور حمایت های خوبی از دانشجویان و اعضای هیات علمی مخترع صورت می گیرد و ما در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت های در اختیار سطح و میزان این حمایت ها را افزایش دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ضمن تقدیر از تلاش های دانشجویان محقق و مخترع، گفت: هدایت دانشجویان از سوی اساتید و اعضای هیات علمی و تشویق و ترغیب آنها به سمت و سوی فعالیت در قالب واحدهای فناور در مراکز رشد باید در اولویت قرار گیرد.
در جریان برگزاری این مراسم رونمایی از محصولات و اختراعات مرکز رشد، از دانشجویان مخترع و مبتکر نیز با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

200

کد خبر: 818303

وب گردی

وب گردی