قول یک سیاستمدار آمریکایی به پسرش  کتاب می شود

کتاب »به من قول بده پدر« مجموعه خاطرات و زندگی‌نامه‌ جو بایدن، سیاستمدار آمریکایی و معاون پیشین ریاست جمهوری امریکا، قرار است تا چند ماه دیگر منتشر شود.

به گزارش ایسکانیوز، جو بایدن وکیل و سیاستمدار آمریکایی است. او از سوی باراک اوباما نامزد حزب دموکرت در انتخابات 2008 ریاست جمهوری ایالات متحده، به عنوان معاون رئیس جمهور برگزیده شد. در آمریکا مرسوم است که سیاستمداران در دوره‌ی بازنشستگی خود به نگارش خاطرات دوران خدمت یا حتی زندگینامه‌ی شخصی خود بپردازند.

مرگ فرزند ارشد جو بایدن ‌در نوامبر 2014 در اثر سرطان مغزی تاثیری عمیق بر او گذاشت و همین منبع الهامی شد برای نوشتن کتاب جدیدی که در ماه نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

جو بایدن در این کتاب به شرح یک سال از زندگی پراندوهی می‌پردازد که کنار سوگواری برای پسر از دست‌رفته‌اش به عنوان یک سیاستمدار نیز به وظایفش عمل می‌کرده است. بایدن در بیانیه‌ای در مورد این کتاب گفته است «امیدورام این کتاب بتواند همدل و همدرد آمریکایی‌هایی باشد که سرنوشتی همانند من را در زندگی‌شان تجربه کرده‌اند.»

عنوان کتاب جو بایدن که قرار است 14 نوامبر منتشر شود «به من قول بده پدر؛ یک سال امید، سختی و هدف» خواهد بود.

باب میلر، مدیر انتشارات فلاتیرون گفته است کتاب «به من قول بده، پدر» با همه کتاب‌هایی که توسط شخصیت‌های ‌سیاسی تا به امروز به نگارش درآمده است، متفاوت است. او از جو بایدن به خاطر جسارت و بزرگواری برای نوشتن خاطرات شخصی خود به عنوان یک مقام سیاسی تشکر کرد. میلر این کتاب را دارای اهمیت توصیف کرد و پیش‌بینی کرد بازتاب گسترده‌ای میان مردم آمریکا داشته باشد.

منبع: ایبنا
502

کد خبر: 818304

وب گردی

وب گردی