پرونده های پرسپولیس در فیفا به کجا رسید؟

باشگاه پرسپولیس به زودی در پرونده دیگری محکوم خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، بازیکنان و مربیان خارجی که در زمان مدیریت علی اکبر طاهری با این باشگاه قرارداد بستند بعد از جدایی از این تیم یکی یکی به فیفا شکایت کرده و این باشگاه را محکوم کردند. فرناندو گابریل، تادو، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، آنتونی گولتس و همچنین آندره پانادیچ دستیار سابق برانکو از این دسته نفرات هستند که فیفا در پرونده های شکایتی آنها باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت حق و حقوق شان به اضافه جریمه کرده است.

نفر آخری که مجبور شد به خاطر طلبش از پرسپولیس شکایت کند، جری بنسون است که مبلغ 66 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و فیفا در حکم خود قطعا مبلغی را هم به عنوان جریمه در تاخیر بوجود امده در پرداخت دستمزد این بازیکن نیز در نظر خواهد گرفت.

محکومیت جدید باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا در مورد پرونده بنسون ظرف روزهای آینده به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس خواهد رسید.

نکته قابل توجه اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس در درخواست کمک های مردمی خود مدام تاکید به پرونده شکایتی مانویل ژوزه دارند و آن را به مدیران قبلی ربط می دهند در حالی که در زمان مدیریت خودشان در این باشگاه، 6 بازیکن و یک مربی از پرسپولیس شکایت کرده و این باشگاه را محکوم کرده اند. در صورت تغییر مدیرعامل در پرسپولیس هم که صحبتش مطرح شده، مدیر جدید محکوم به پرداخت جریمه های زیادی از سوی فیفا که ژوزه سرآمد آنهاست، خواهد بود.

601

کد خبر: 818368

وب گردی

وب گردی