فراخوانی برای عضویت در مجمع خیرین دانشگاهی

مدیرعامل صندوق حمایت از دانشجویان نیازمند، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خیریه جهاد دانشگاهی در ارتباط با مسؤولیت اجتماعی این نهاد، گفت: تاکنون از محل عضویت اساتید در طرح حمایت از دانشجویان بی بضاعت 17800 فقره وام به دانشجویان پرداخت شده است.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی نیستانی با بیان این‌که در موضوع هدایت و مشاوره تحصیلی و اشتغال فارغ‌التحصیلان اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: لازم است برای انسجام و شناسایی شغل‌های جدید و فرصت‌های شغلی برای جوانان هماهنگی‌های بیشتری بین سازمان مسؤول صورت پذیرد.

وی در خصوص تامین جهیزیه زوج‌های دانشجو و پرداخت وام‌های ازدواج ضمن اشاره به پرداخت 735 فقره وام، همکاری اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی را برای تامین جهیزیه در این امر بسیار حائز اهمیت دانست.

نیستانی تصریح کرد: حمایت از دانشجویان نیازمند بخشی از برنامه اقتصاد مقاومتی واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی است که مشارکت مدیران و مسؤولان لشکری و کشوری در این فراخوان موجب حرکت جهادی برای عملیاتی شدن این نظریه است که ایرانیان با اتکاء به عشق و ایمان و همدلی نیکوکارانه می‌توانند هر یک با بخشش اندک یاری‌گر هموطنان نیازمند خود باشند.

مدیرعامل صندوق حمایت از دانشجویان نیازمند خاطرنشان کرد: مجمع خیرین دانشگاهی جهاد دانشگاهی متعلق به همه نیکوکاران و خیرین است و هر کس در حد وسع و توان خود می‌تواند به عضویت این مجمع درآمده، از برکات دنیوی و اخروی این عمل خیر بهره مند شود.

وی افزود: حساب 3171577571 بانک ملت شعبه خیابان وصال تهران و شماره کارت 6104337867914119 و شماره شبا 470120020000003171577571 IR به نام قرض‌الحسنه دانشجویان ایران، مربوط به امور خیرین است.

نیستانی تصریح کرد: مردم نیکوکار بویژه دانشگاهیان با پرداخت هدایای خود می‌توانند با مراجعه به این دفتر ضمن ثبت اقدامات خیریه از برنامه‌های این مجمع برخوردار شوند.

مدیرعامل صندوق حمایت از دانشجویان نیازمند خاطرنشان کرد: همکاران ایسنا و ایکنا رسانه نیکوکار مجمع خیرین دانشگاهی در کل کشور هستند. همه کسانی که دارای مدرک دانشگاهی هستند، می‌توانند به عضویت مجمع خیرین دانشگاهی در آیند. حمایت مدیران اجرایی، مدیران کارخانجات و مدیران صنعت بسیار اهمیت دارد، چنانچه این اقدامات بازخورد با معرفت و خشنودی الهی دارد.

وی با بیان این‌که اقدام به حمایت از دانشجویان با کمک مالی انجام می‌شود و این نتیجه می‌تواند از راهنمایی و مشاورت و انگیزه‌ورزی دیگران صورت پذیرد، گفت: از رسانه‌ها، مطبوعات، صدا و سیما، شبکه‌های رادیو و تلویزیونی و کانال‌های مجازی وزین و معتقد به اصول انسانی می‌خواهیم با تبلیغ و ترویج این حساب خیریه ما را یاری دهند.

نیستانی تصریح کرد: نیکوکاران و خیرین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 66971353 و 66491440 تماس بگیرند.

200/202

منبع: ایسنا

کد خبر: 818389

وب گردی

وب گردی