حرکت خودرواز مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه شد/ تردد موتورسیکلت ممنوع

در محور کندوان، تردد خودروها از ساعت ۱۵ فردا تا ساعت یک بامداد روز شنبه، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز مدیریت راه ها، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار برخط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۰۰۱ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۱۲.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد، در این مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۲ درصد کاهش‌، اوج تردد بین ساعات‌ ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح صورت پذیرفت؛ هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج-تهران، ‌آزادراه‌ تهران-کرج‌، آزادراه ‌کرج‌-قزوین، آزادراه ‌قزوین‌-کرج، ‌آزادراه‌ ‌تهران-قم‌، ‌آزادراه ‌قم-تهران‌، آزادراه زنجان - قزوین، محور تهران-شهریار و شهریار-تهران‌، محور تهران-پاکدشت‌ و پاکدشت-تهران، محور ساوه-تهران و تهران-ساوه و ‌محور اراک-قم‌ و جاده تهران-جاجرود در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند.‌

‌محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا روز ‌شنبه ۳۱ تیرماه ۹۶

‌تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۲۸ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۳۱ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است، ‌تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۳۰ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۳۱ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۳۰ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۳۱ از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز ‌تردد تریلرها همچنان ممنوع است همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز تا جمعه هفته جاری ‌ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه هفته جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس ‌ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور رامیان -اولنگ-شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.

‌محور فرعی رودبار – قلعه گنج، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۶ بهمن ۹۵ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور فرعی رودبار – کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان، از مورخ ۲۶ بهمن ۹۵ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور قدیم فسا – داراب، واقع در استان فارس از مورخ ۶ فروردین ۹۶ تا اطلاع بعدی به دلیل آب‌گرفتگی مسدود است.

محور جدید استهبان – نی‌ریز (‌مسیر رفت‌)، واقع در استان فارس، از مورخ ۷ اسفند ۹۵ تا اطلاع بعدی به دلیل رانش زمین و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم استهبان – نی‌ریز انجام می‌شود.

محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور قدیم ایلام – صالح‌آباد، واقع در استان ایلام، از مورخ ۲۶ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاهی جاده‌ای

محور گاجره - دیزین - شمشک‌، واقع در استان‌های البرز و تهران‌، از ‌۲۸ خرداد لغایت ۳۰ آبان ۹۶، روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۷ الی ۱۸ ‌به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی و نوسازی‌، از کیلومتر ۰ (‌اتصال محور چالوس‌) تا کیلومتر ۲۱۱ (‌خط الراس قله‌) مسدود است تردد از محور کرج – چالوس انجام می‌شود.

محور سیرجان-بندرعباس، واقع در استان کرمان، از روز ۱ تیر لغایت ۱ دی ۹۶، از ساعت ۷ الی ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعویض روکش آسفالت، کیلومتر ۶۵ الی ۷۱، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین باند قدیم سیرجان-بندرعباس به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

‌در آزادراه قم - تهران، واقع در استان قم‌، از مورخ ۲ اردیبهشت تا ۲۰ شهریور ۹۶، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روز سه‌شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی ‌و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات زیرسازی و نصب نیوجرسی مفصلی در وسط آزادراه‌ از کیلومتر ۰ (عوارضی‌) تا کیلومتر ۱۲.۵، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (‌یک سوم مسیر) انجام می‌شود.‌

محور کرج - چالوس حدفاصل‌ تونل کندوان‌ تا میدان امیرکبیر از مورخ ۲ اردیبهشت تا ۲۰ شهریور ۹۶، روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ الی‌ ۱۷ و روز چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت‌، کیلومتر ۰ الی ۷۵ تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

‌آزادراه تهران – قم‌ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره)‌ واقع در استان تهران تا روز ۳۱ مرداد ۹۶، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۸ و همچنین روزهای سه‌شنبه و پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ هر هفته، به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در رفوژ میانی، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر ) انجام می‌شود.

‌محور کرج-بوئین زهرا از کیانمهر-ماهدشت-اشتهارد تا بوئین‌زهرا در باند جنوبی‌ واقع در استان البرز، از مورخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ شهریور ۹۶، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه‌، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت‌، کیلومتر ۰ الی ۴۵ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه قم-تهران و بالعکس‌ از مورخ ۱۰ تیر لغایت ۱۰ شهریور ۹۶، روزهای شنبه، یکشنبه، دو شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روز سه‌شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ هر هفته، به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهاب (چاپ و نشر) در کیلومتر پنج، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر) انجام می‌شود.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

401

کد خبر: 818496

وب گردی

وب گردی