عراقی‌زاده: در جلسه فنی نقاط ضعف و قوت رقبا را آنالیز می کنیم/ هدفمان قهرمانی است

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: با هدف قهرمانی به رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا پای گذاشتیم و ان‌شاءالله بتوانیم شادی این قهرمانی را با خود به ایران بیاوریم.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین عراقی‌زاده مدیر تیم گیتی‌پسند بعد از بازی شین‌ژن چین و اوزکای ژاپن رقبای ایرانی در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: امروز تقریباً روز اول افتتاحیه این مسابقات بود و بازی اول را نمایندگان چین و ژاپن برگزار کردند.

وی افزود: هر دو تیم در این بازی شروع خوبی داشتند و در همان دقایق اولیه نماینده ژاپن گل اول خود را وارد دروازه چین کرد اما بعد از دقایقی پیمان حفیضی بازیکن ایرانی شین‌ژن چین گل تساوی را وارد دروازه ژاپن کرد و بازی به همین صورت دنبال می‌شد که در نیمه دوم این بازی حفیضی بازیکن ایرانی با دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد و در نهایت این بازی 5 بر یک به نفع نماینده ژاپن به پایان رسید.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: البته نمی‌توان فاصله بین تیم ژاپنی و چینی را 4 گل دانست و هر دو تیم نسبتاً در سطح بودند. ژاپن همیشه در فوتسال آسیا حرفی برای گفتن داشته و امروز با تجربه‌ای که داشت توانست پیروز این میدان شود. البته نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد که چین در حال سرمایه‌گذاری بسیار خوبی بر روی فوتسال خود است.

عراقی‌زاده ادامه داد: سرمربی و کادر فنی تیم گیتی‌پسند این بازی را از نزدیک مشاهده کرده و این دو تیم را به خوبی آنالیز و نقاط ضعف و قوت هر دو تیم نیز آگاه شدند. قرار است امشب در جلسه‌ای که با حضور بازیکنان و کادر فنی برگزار شود این مسائل کاملاً بررسی و ان‌شاءالله بچه‌ها برای بازی روز شنبه با چین خود را آماده کنند.

وی همچنین در مورد حساسیت این رقابت‌ها گفت: به هر صورت این مسابقات نه برای ما بلکه برای سایر کشورها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و امروز که تیم گیتی‌پسند به ویتنام آمده دیگر اسم ما گیتی‌پسند نیست بلکه ما نماینده 80 میلیون ایرانی هستیم و با هدف قهرمانی در این رقابت‌ها پای گذاشتیم و ان‌شاءالله بتوانیم شادی این قهرمانی را با خود به ایران بیاوریم.

مدیر تیم گیتی‌پسند همچنین در مورد شکست دیروز این تیم در بازی دوستانه با نماینده اندونزی گفت: به هر جهت بازی تدارکاتی بود و شاید بتوان این را با جدیت گفت که تیم اندونزی از انگیزه خیلی بالایی برخوردار بودند. به دلیل اینکه در مقابل تیمی بازی داشتند که در فوتسال آسیا آقایی می‌کند. فوتسال اندونزی جزو تیم‌های درجه 3 و 4 آسیا هم نرسیده و تازگی خود را به درجه‌های 2 رسانده است. شما همانطور که می‌دانید در فوتسال انگیزه، دوندگی و قدرت بدنی همیشه حرف اول را می‌زند و بچه‌های ما دیروز در زمین به دنبال نتیجه برد و باخت این بازی نبودند فقط به دنبال مسائل تاکتیکی و خواسته‌های کادر فنی در زمین بودند.

عراقی‌زاده در پایان گفت: امروز ژاپن نتیجه خوبی گرفت. ما هم روز شنبه با چین بازی داریم و ان‌شاءالله در این بازی پیروز شویم و به عنوان سرگروه به دور بعد صعود نماییم. البته تیم ژاپن خوب است اما ما هم یادمان نرفته ما به عنوان نماینده ایران قهرمان آسیا و سوم دنیا هستیم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی و دست پر به ایران بازگردیم و دل مردم را شاد کنیم.

602

کد خبر: 818542

وب گردی

وب گردی