چگونه بازدیدی حرفه‌ای از نمایشگاه الکامپ داشته باشیم

پیشنهاد هایی که کمک خواهد کرد مثل یک بازدیدکننده‌ی حرفه‌ای برای بازدید به الکامپ ۲۳ بروید.

به گزارش ایسکانیوز، فردا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ بزرگ‌ترین رویداد الکترونیکی، کامپیوتری و تجارت الکترونیک کشور یعنی نمایشگاه الکامپ برای بیست و سومین بار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز خواهد کرد.

این نمایشگاه هرسال با حضور گسترده‌ی دست‌اندرکاران و مخاطبان داخلی و خارجی این حوزه برگزار می‌شود و فرصتی برای تعامل، ایده‌یابی، همکاری و حتی گشت‌وگذاری جذاب در اختیار همگان قرار می‌دهد. زومیت قصد دارد نکاتی برای بازدید حرفه‌ای‌تر از نمایشگاه الکامپ ۲۳ در اختیار شما قرار دهد.

نکاتی برای بازدید از نمایشگاه الکامپ

نقشه‌ی نمایشگاه را بررسی کنید و یک چک‌لیست تهیه کنید

در ابتدای ورود به نمایشگاه، نقشه‌‌ی نمایشگاه را به‌دقت بررسی کنید و یک چک‌لیست برای بازدید از غرفه‌های مورد علاقه‌ی خودتان تهیه کنید تا چیزی را از قلم نیندازید. می‌توانید برای دریافت نقشه‌ی سالن‌ها و آگاهی از شرکت‌کنندگان،روی نام آن‌ها کلیک کنید.

اپلیکیشن الکامپ را دانلود کنید

بازدیدکنندگان با استفاده از اپلیکیشن الکامپ می‌توانند با جستجو در نقشه‌ی نمایشگاه، غرفه‌ی مورد نظر خود را بیابند و از مسیریابی سیستم برای دسترسی آسان و سریع به هدف خود برسند. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط نسخه‌ی اندروید دارد. این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

با دیگران ارتباط برقرار کنید

یکی از اهداف برگزاری الکامپ، تعامل فعالان این حوزه با هم و همچنین با مخاطبان است. نترسید، جلو بروید و شبکه‌سازی کنید؛ فرصت‌ها را از دست ندهید. اهمیتی ندارد که شما یکی از فعالین حوزه هستید یا یک مخاطب عادی که از نمایشگاه گردی لذت می‌برد؛ شاید شما هم روزی ایده‌ی خوبی برای شروع یک کسب و کار داشته باشید.

یک بازدیدکننده‌ی دقیق باشید

در الکامپ هرسال همایش‌ها و نشست‌هایی برگزار می‌شود که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید، سعی کنید با دقت از غرفه‌ها بازدید کنید و اگر سؤالی داشتید از غرفه‌داران بپرسید، حتی می‌توانید از نکاتی که برایتان جالب است یادداشت بردارید؛ همچنین می‌توانید کارت ویزیت و بروشور غرفه‌ها را از آن‌ها دریافت کنید و یک آرشیو برای خودتان درست کنید، شاید این آرشیو روزی برای اجرای ایده‌هایتان به شما کمک‌های بزرگی کرد.

از سالن استارتاپ‌ها دیدن کنید

سالن استارتاپ‌ها پر از ایده‌های جدیدی است که شاید برای شما هم جذاب باشد و حتی بتواند الهام‌بخش شما در پرورش ایده‌هایتان باشد.

در زمان مناسب از نمایشگاه دیدن کنید

اگر در زمان مناسب به نمایشگاه برسید، جای پارک مناسب‌تری پیدا خواهید کرد و با خیال آسوده‌تری به گشت‌وگذار خواهید پرداخت. نمایشگاه الکامپ از ۳۰ تیرماه تا ۲ مردادماه، هرروز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برپا است.

لباس مناسب بپوشید

نمایشگاه الکامپ قبلا در فصل پاییز برگزار می‌شد ولی امسال الکامپ تابستانی شده است؛ پس لازم است با توجه به اینکه قصد پیاده‌روی در فضای نمایشگاه دارید، لباس و کفش مناسب و خنک بپوشید.

خوراکی و آب همراه داشته باشید

نمایشگاه الکامپ نسبت به نمونه‌های خارجی‌ زیاد بزرگ نیست و معمولا در نمایشگاه‌ها غرفه‌های خوراکی وجود دارند و اتفاقا بسیار هم شلوغ هستند؛ ولی بد نیست چیزی به‌عنوان یک میان‌وعده و یک بطری آب همراه خودتان داشته باشید.

امیدواریم این نکات به شما کمک کنند تا یک بازدیدکننده‌ی حرفه‌ای باشید و دست پر از الکامپ بیرون بیایید. اگر شما هم در بازدید از الکامپ نکته‌ای به ذهنتان خطور کرد آن را با در میان بگذارید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 818581

وب گردی

وب گردی