ایسکانیوز و سازمان نظام مهندسی استان تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در راستای گسترش تعاملات رسانه ای دوجانبه، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (خبرگزاری ایسکانیوز) و سازمان نظام مهندسی استان تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز؛ به منظور ترویج فرهنگ عمومی و تخصصی مباحث ساختمان در بین مردم، ارتقای سواد رسانه ای و اطلاع رسانی آخرین اخبار تخصصی در میان جامعه مهندسی و همچنین بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(خبرگزاری ایسکانیوز) در راستای اهداف و برنامه های سازمان نظام مهندسی استان تهران،تفاهم نامه همکاری مشترک میان دکتر رضا واعظی سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران و مهندس حسن قربانخانی رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران امضا شد.
از محورهای اصلی تفاهم منعقد شده می توان به برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای مستقیم و غیرمستقیم ویژه جامعه مهندسی،انعکاس اخبار و فعالیت های سازمان نظام مهندسی استان تهران و همچنین تشکیل ستادهای خبری جهت پوشش برنامه های مناسبتی این سازمان اشاره کرد.
دکتر رضا واعظی سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(خبرگزاری ایسکانیوز) پس از بازدید از ساختمان نظام مهندسی استان تهران و در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با این سازمان گفت: عدم ارتباط درست و تاثیرگذار بین رسانه ها و کانون های حساس، یکی از ایراداتی است که به فضای رسانه ای کشور و همچنین اُرگان ها،سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی وارد است.
دکتر واعظی افزود: نبض اطلاع رسانی،آگاهی بخشی، ،ترویج فرهنگ عمومی و تخصصی و جریان سازی در جامعه در اختیار رسانه هاست و آن ها باید در موقعیت های مناسب، تاثیرگذار و جامعه را تحریک کنند، به همین منظور ما با استفاده از ظرفیت های مجموعه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران تلاش خواهیم کرد سازمان نظام مهندسی استان تهران را یاری کنیم.
مهندس حسن قربانخانی رئیس سازمان نظام مهندسی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این تفاهم نامه اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی ترویج مقررات ملی ساختمان است که کلید نهادینه کردن این مقررات و تبدیل شدن آن به عنوان یک فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه در دست رسانه هاست.
مهندس قربانخانی ادامه داد: انتظار داریم با همکاری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(خبرگزاری ایسکانیوز) در جهت افزایش اطلاعات و دانش مردم در حوزه مباحث ساختمان گام برداریم.

401

کد خبر: 818637

وب گردی

وب گردی