مهمترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت

سیاست بومی گزینی در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فراهم کردن فرصت برابر،دست یابی به رتبه علمی 133 در پایگاه ESIٰ،انتصاب دکتر فرهاد رهبر، حضور 19 شرکت استارتاپ دانشگاه آزاداسلامی در نمایشگاه الکامپ، ابلاغ بخشنامه ساماندهی مدرسین حق التدریس، بهره بردارری از بیمارستان فرهیختگان در آینده نزدیک، تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد،حل مشکل بیمه کارکنان چاپخانه دانشگاه آزاد اسلامی و ... از مهمترین عناوین خبری هفته گذشته بود.

به گزارش ایسکانیوز مهمترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه(24 تیرماه) تا پنج شنبه (29 تیرماه) را دار ادامه می خوانید.

مدیرکل گسترش علم و علم سنجی خبر داد:

دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه ESI به رتبه علمی 131 رسید

میترا هاشمی طباطبایی مدیرکل گسترش علم و علم سنجی از آخرین به روزرسانی پایگاه استنادی ESI و ارتقا علمی دانشگاه آزاد اسلامی در این پایگاه خبر داد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

طی حکمی از سوی دکتر نوریان صورت گرفت ؛

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار

دکتر نوریان سرپرست دانشگاه ‌آزاد اسلامی طی حکمی دکتر کیانوش فتحی واجارگاه را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار منصوب کرد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

طی حکمی از سوی دکتر نوریان ؛

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند منصوب شد

دکتر نوریان سرپرست دانشگاه ‌آزاد اسلامی طی حکمی دکتر سید فرهاد افتخارزاده را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند منصوب کرد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر ولایتی:باید در دانشگاه آزاد اسلامی محیطی فراهم شود که با محیط اطراف سنخیت داشته باشد/دکتر نوریان: اجرای سیاست بومی گزینی در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فراهم کردن فرصت برابر برای دانشجویان است

دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در قسمت سیزدهم مجموعه تلویزیونی« مجله دانشگاه » که با محوریت بومی گزینی در دانشگاه آزاد اسلامی پخش شد ، گفت:‌ باید در دانشگاه آزاد اسلامی محیطی فراهم شود که با محیط اطراف ( شهرها و کشورها) سنخیت داشته باشد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

با اتفاق آرای هیات امنا

دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد

هیات امنای دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر ولایتی: انتخاب دکتر فرهاد رهبر به اتفاق آرای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از انتخاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

دکتر علی اکبر ولایتی در بخش خبری ساعت 14 با اعلام این خبر گفت: امروز با درخواست چهار نفر از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی جلسه فوق‌العاده هیات امنا تشکیل شد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر فرهاد رهبر:

کمک به پیشرفت علمی کشور با همدلی و همفکری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر همدلی و تشریک مساعی با همه خانواده بزرگ این دانشگاه، گفت: در دوره جدید جرات علمی را به توان علمی کشور و دانشگاه آزاد اضافه خواهیم کرد.

ادامه خبر زا در اینجا بخوانید.

دکتر صالح اسکندری :

دکتر فرهاد رهبر از امروز به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد شروع به کار می کند/ متن حکم

عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به اتفاق آرا دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد و تا زمان تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به عنوان سرپرست منصوب شده است.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

در برنامه مجله دانشگاه مطرح شد:

دکتر ولایتی: سنخیت واحد های دانشگاه آزاد اسلامی با محیط های اطراف در اولویت قرار گیرد

رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامى گفت: باید کارى کنیم تا در دانشگاه آزاد اسلامى محیطى فراهم شود که با محیط اطراف که همان شهرهاى مختلف کشور است، سنخیت داشته باشد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر فرهاد رهبر: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از تولید، تعامل بین‌المللی و عدالت آموزشی است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از پژوهش در واحدهای تولیدی، افزایش تعامل بین المللی و برقراری عدالت آموزشی را سه راهبرد این دانشگاه بیان و تاکید کرد: این دانشگاه به صورت رایگان از فعالیت‌های علمی واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

عضو هیات رییسه دانشگاه ازاد اسلامی:

حل چالش های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکترولایتی و دکتر فرهاد رهبرممکن خواهد شد /بنگاه هاى زودبازده؛ موثر در توسعه اقتصاد مناطق مختلف کشور

عضو هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تدابیر و رویکرد مثبت دکتر ولایتى و حضور دکتر فرهاد رهبر، چالش هایى که در دانشگاه آزاد اسلامی با آن روبرو هستیم برطرف خواهد شد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر کلانتری: تصمیم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب دکتر فرهاد رهبر کارشناسانه بود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تصمیم هیات امنای دانشگاه یک تصمیم منطقی، کارشناسانه و مدبرانه بوده است که دانشگاه آزاد و آموزش عالی از آن بهره مند می شود.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر ثمری خبر داد:

حضور 19 شرکت استارت آپ دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ/ برپایی غرفه اداره کل فناوری سازمان مرکزی

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از حضور فعال حدود 19 شرکت استارت آپ این دانشگاه در نمایشگاه الکامپ امسال خبر داد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

در شورای پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد:

از دانش نخبگان ایرانی خارج از کشور استفاده خواهد شد/آینده نگری ذات مدیریت و برنامه ریزی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت:ذات مدیریت و برنامه ریزى یعنى آینده نگرى.زمانى برنامه استراتژیک می شود که مولفه هاى رقابت پذیرى، بهره ورى و بقا براى رشد را داشته باشد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

انتخاب دکتر فرهاد رهبر سرمایه ای برای پیشرفت دانشگاه آزاد است/ روایت علوی فاضل از جلسه هیات امنا برای انتخاب رئیس دانشگاه

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سوابق دکتر فرهاد رهبر گفت: دکتر فرهاد رهبر به عنوان یک شخصیت با تجربه سرمایه ای برای پیشرفت هرچه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی است.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر ولایتی: باید به نیاز مندی های کشورهایی که از لحاظ فرهنگی، تاریخی و اعتقادی با ایران سنخیت دارند ، کمک کنیم

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه مجله دانشگاهی بر ارتباط علمی با کشور هایی که از لحاظ فرهنگی، تاریخی و اعتقادی به ما نزدیک هستند، تاکید کرد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد:

دکتر ولایتی: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ به نیاز جامعه بود

اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر علی اکبر ولایتی، رئیس هیات امنا و هیات موسس و دکتر فرهاد رهبر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

دکتر ولایتی در ابتدای این جلسه گفت: تاسیس دانشگاه آزاد پاسخ به نیاز جامعه بود.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر نوریان: هرجا که باشم تمام تلاش خود را برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی به کار خواهم بست

دکتر نوریان دبیر کل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه که با حضور دکتر ولایتی برگزار شد، گفت : در هر سنگری از نظام جمهوری اسلامی که باشم کارگزار این نظام ارزشمند و در خدمت انقلاب و اسلام هستم و برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی نیز تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر فرهاد رهبر: هدف ما در دانشگاه آزاد اسلامی تولید علم و تجاری سازی آن با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات رییسه این دانشگاه گفت: هدف ما در دانشگاه آزاد اسلامی تولید علم و تجاری سازی آن با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان است و باید از علم تولید ثروت کنیم.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر وحیدی مطرح کرد؛

ابلاغ بخشنامه ساماندهی مدرسین حق التدریس در خصوص بررسی صلاحیت علمی و عمومی/هیچ عضو هیات علمی نباید کسر تدریس داشته باشد

دکتر وحیدی دمدیرکل امور هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی در جلسه بحث و بررسی سیاست های آموزشی سال تحصیلی جدید به راه اندازی سامانه امور هیات علمی اشاره کرد و گفت: در ابتدای امر ماموریت و نقل و انتقال اعضای هیات علمی در این سامانه قرار گرفت که موجب تسریع و راحتی ثبت و بررسی این درخواست شد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های جدید دانشجو دکتری می پذیرد/ بهره برداری از بیمارستان فرهیختگان در آینده نزدیک

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به اضافه شدن چندین رشته دکتری در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی از تجهیز بیمارستان فرهیختگان و بهره برداری آن در کوتاه مدت خبر داد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر رهایی خبر داد:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا شنبه

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه ٣١تیر ماه خبر داد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

تیم های شرکت کننده در مسابقات رباتیک جهانی 2017 از جمعه هفته آینده اعزام خواهند شد/برگزاری سمپوزیوم در روز پنجم مسابقات

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران در قالب تیم های دانشگاه آزاد، دولتی و مدارس آزاد ایران که در گذشته در مسابقات رباتیک موفق به کسب رتبه نخست شدند برای شرکت در این مسابقه از روز جمعه هفته آینده به کشور ژاپن اعزام می شوند.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

اسکندری خبر داد:

حل مشکل بیمه کارکنان چاپخانه دانشگاه آزاداسلامی تا هفته‌های آینده

عضو هیات رئیسه و رئیس سازمان چاپ، انتشارات و رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد شغل تعداد زیادی از کسانی‌که در چاپخانه فعال هستند به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور معرفی می‌شود.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر رهبر در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد:

زمان بندی نوبت دوم تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی به اختیار واحدها خواهد بود/ تعامل کامل با وزارت علوم , مجلس شورای اسلامی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حل مشکل رشته محل ها

دکتر فرهاد رهبر با تاکید بر وفاق و همدلی بین خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در موضوع رشته محل ها در تعامل کامل با وزارت علوم و مجلس شورای اسلامی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر علوی فاضل خبر داد:

اولین گام مدیریتی دکتر فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری کمیسیون های تخصصی

رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری چهار کمیسیون تخصصی با هدف بررسی چالش های اصلی دانشگاه در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر رهبر رییس دانشگاه خبر داد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت:

ابلاغ بخشنامه ساماندهی امور داوری پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه ساماندهی امور داوری پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای را ابلاغ کرد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

203

کد خبر: 818650

وب گردی

وب گردی