موضوع تدین در بین مسئولان نباید فراموش شود

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: دولت دوازدهم در حال شکل‌گیری است بنابراین نباید موضوع تدین در بین مسئولان فراموش شود تا بهتر از پیش بتوانند به مردم و کشور خدمت کنند و مردمی بودن و با تجربه بودن و پرهیز از هر گونه اشرافی‌گری از سایر ویژگی‌های وزرا و مسئولین منتخب دولت است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات الهی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تلاش خود را به‌کار گیرند تا حجاب بیش از پیش در جامعه رعایت شود و در این راستا چندین دستگاه اجرایی وجود دارد که باید بیش از پیش احساس وظیفه و مسئولیت کنند.

وی افزود: عفت و حیا ویژگی مهم جامعه اسلامی است که در دین اسلام بسیار به حفظ حجاب و عفاف اشاره شده است و کوتاهی در این مسیر از سوی هر دستگاهی سبب عقوبت الهی می‌شود و باید نهایت تلاش خود را به‌کار گیریم تا در مسیر آموزه‌های دین مبین اسلام گام برداریم.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: دولت دوازدهم در حال شکل‌گیری است بنابراین نباید موضوع تدین در بین مسئولان فراموش شود تا بهتر از پیش بتوانند به مردم و کشور خدمت کنند و مردمی بودن و با تجربه بودن و پرهیز از هر گونه اشرافی‌گری از سایر ویژگی‌های وزرا و مسئولین منتخب دولت است.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: این روز میمون به عنوان روز دختر نام‌گذاری شده است و وجود حرم حضرت معصومه(س) در کشورمان یک نعمت و برکت الهی برای ملت ایران است و بر اساس روایات اگر کسی مرقد این بانوی بزرگ زیارت کند بهشت نصیب او می‌شود از این رو باید قدر این موهبت الهی را دانست.

قریشی تاکید کرد: دختران ایران اسلامی برای کشورمان و برای خانواده‌های خود یک نعمت بزرگ الهی هستند و دختران باید قدر خود را بدانند و زندگی حضرت معصومه (س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا هم در زندگی دنیوی و هم در زندگی اخروی از نعمات الهی برخوردار باشند.

وی اظهار کرد: مسئولان شهری بیش از پیش به مردم توجه کنند چرا که مردم در برخی از نقاط شهری با مشکلاتی روبه‌رو هستند و برطرف کردن مشکلات مردم از اهم کارهاست.

901

کد خبر: 818722

وب گردی

وب گردی