امام جمعه موقت ورامین: برجام نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به افزایش تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت:همه اینها نشان‌دهنده این است که تحلیل‌های مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا کاملاً درست بوده و آمریکا قابل اعتماد نیست.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز پس از دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: فاصله بین میلاد پُر برکت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) دهه کرامت نام دارد که لازم است از این فرصت گرانبها برای شناخت هر چه بیشتر این دو بزرگوار استفاده کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) روز دختر نام دارد تصریح کرد: دختران در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه‌ای دارند؛ بنابراین باید در زمینه تربیت و حفظ این موهبت الهی تلاش کرده و برای به ثمر رسیدن آن برنامه‌ریزی داشته باشیم، امروز غربی‌ها با ترویج بی‌بندو باری می‌خواهند بر ملت‌ها تسلط یابند ولی دختران و زنان ما باید با توجه به شئونات اخلاقی و اسلامی، خود را از گزند و آسیب‌های آن‌ها حفظ کرده و اجازه ندهند دشمنانِ دین به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: حفظ حجاب و عفاف در جامعه جزئی از حقوق شهروندی است که باید با قاطعیت آن را در جامعه اجرایی کرد و هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد باید با پدیده بی‌حجابی و بی‌عفتی مبارزه کند چرا که این مسئله یک توطئه ضداسلامی و ضدانقلابی است.

محمودی به حذف دروس دفاع مقدس از کتب دانشگاهی اشاره کرد و افزود: امروز جوانان و مردم ما باید دشمنان خود را بشناسند در دوران دفاع مقدس آمریکا و صدام جنایت‌های گسترده‌ای را نسبت به ملت ما مرتکب شدند از جمله در عملیات مرصاد که توسط منافقین و با حمایت آمریکا انجام شد و یا اقدام اخیر منافقین در برگزاری همایشی در فرانسه برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران که نشان از ادامه کینه‌توزی‌ها و جنایات آن‌ها دارد اما چه می‌شود که امروز برخی‌ها در داخل کشور می‌خواهند بر این جنایات سرپوش بگذارند.

وی در ادامه با بیان عدم تعهد آمریکا به وعده‌های خود در برجام تصریح کرد: هر روز تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزایش می‌یابد و همه اینها نشان‌دهنده این است که تحلیل‌های مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا کاملاً درست بوده و آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست، و ما تنها با تکیه بر نیروی ایمان و توان داخلی خود باید به اهداف بلند خود دست یابیم.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به اقدامات کویت در کاهش روابط دیپلماتیک خود با ایران خاطرنشان کرد: کویت در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد در مقابل جمهوری اسلامی که قدرت اول منطقه است حرفی برای بیان داشته باشد بنابراین از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم اقدام مقتدرانه‌ای در مقابل این عناصر داشته باشد.

901

کد خبر: 818758

وب گردی

وب گردی