بازدید معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از غرفه های دانشگاه در نمایشگاه الکامپ

اولین روز از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکرونیک(الکامپ) در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،نمایشگاه بین المللی الکامپ صبح امروز با حضور فعال 19 شرکت استارتاپ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز بکار کرد. دکتر موسی خانی عصر امروز در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکرونیک(الکامپ) در محل دائمی نمایشگاه های تهران، از غرفه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

نمایشگاه الکامپ در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک هرساله برگزار می شود که این دوره آن از تاریخ 30تیرماه لغایت 2 مرداد ماه در محل نمایشگاه های دائمی برگزار خواهد شد. پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از مراکز دانشگاه آزاد اسلامی است که در این دوره از نمایشگاه الکامپ با 6 استارت آپ فعال در حوزه های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد در ابتدا از غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد. یکی از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه توسط پارک علم و فناوری دانشگاه نسل جدیدی از سیم کارت های تلفن همراه با نام سامان تل بود که طی مراسمی توسط دکتر موسی خانی رونمایی شد.

دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش استارت آپ ها، مراکز نوآوری و شتابدهی و دولت الکترونیک حضور پیدا خواهد کرد. گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور 13 شرکت استارتاپ در سالن های 8 و 9 این نمایشگاه حضور دارد که علاقه مندان می توانند جهت بازدید به سالن های مذکور مراجعه کنند.

غرفه سینتک (دانشگاه آزاد اسلامی قزوین) دیگر غرفه ای بود که میزبان معاونت پژوهشی دانشگاه شد. مسئولین این غرفه پس از حضور دکتر موسی خانی به ارائه برنامه ها و دستاورد های خود در این دوره از نمایشگاه پرداختند.

دکتر موسی خانی پس از حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از قسمت ویژه استارت آپ های نمایشگاه نیز دیدن کرد. معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در غرفه هوم سرویز از زحمات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد و از آن ها خواست با قدرت و پشتکار بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

در پایان معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در سالن ۳۲ از غرفه اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان مرکزی بازدید کرد که در این غرفه توانمندی های حوزه فناوری سازمان مرکزی و نرم افزارهای تولید شده توسط این اداره کل به نمایش گذاشته شده است.

201

کد خبر: 818802

وب گردی

وب گردی