ربیع خواه: دربی تمرکزمان را به هم زده بود/ امیدوارم قهرمان شویم

هافبک دفاعی قرمزها می گوید شایعات پیرامون برگزاری دربی تمرکز بازیکنان پرسپولیس را بر هم زده بود.

به گزارش ایسکانیوز، محسن ربیع خواه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران درباره دیدار با نفت تهران گفت: ما چون تازه از اردو آمده بودیم و در شرایط بدنسازی قرار داشتیم کمی فشار رویمان بود و آنقدر گفتند دربی برگزار می شود یا نمی شود که تمرکزمان را به هم ریخته بودند. اما خدا را شکر در زمان بازی عزممان را جزم کردیم که فقط برنده این بازی باشیم و یک جام دیگر تقدیم هوادارانمان کنیم.

او در ادامه درباره حضور بازیکنان ناشناخته در ترکیب نفت تهران، عنوان کرد: نفتی ها از بازیکنان امیدشان استفاده کرده بودند که جوان و با انگیزه بودند اما خب کم تجربه بودند و تجربه ما به آنها چربید.


هافبک دفاعی پرسپولیس در دیدار برابر نفت تهران، درباره آینده قرمزها در لیگ برتر بیان کرد: امسال فکر می کنم کار برایمان سخت تر است چون سال گذشته قهرمان شدیم انتظارات از ما بالا رفته و همه دوست دارند هم در ایران و هم در آسیا قهرمان شویم. امیدوارم لیگ را مثل پارسال خوب کار کنیم و دوباره قهرمان شویم.


ربیع خواه در پایان درباره حضور در پست هافبک دفاعی و تغییر پست برابر نفت، افزود: هیچ فرقی نمی کند و هر کجا باشد بازی می کنم و مهم پرسپولیس است و موفقیتش است.

کد خبر: 818842

وب گردی

وب گردی