پذیرایی از مسافران تعطیلات تابستانی در ۶۸ مدرسه استان قم

مدیرکل آموزش و پرورش قم از نیاز استان به ۲۰ واحد آموزشی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امسال ۶ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان افزوده می‌شود که تامین فضای آموزشی برای این تعداد نیازمند اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا شیخ الاسلام از نیاز استان به 20 واحد آموزشی در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: به طور میانگین امسال 6 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان افزوده می‌شود که تامین فضای آموزشی برای این تعداد نیازمند اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه تامین 30 درصد هزینه‌های ایجاد فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین تامین می‌شود، افزود: مابقی هزینه‌ها توسط دولت تامین می‌شود، علاوه براین مقاوم سازی مدارس موضوع دیگری است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: در 4 سال گذشته 120 مدرسه استان مقاوم سازی شده است و این روند ادامه دارد.

شیخ الاسلام همچنین به خدمات اسکان زائران و مسافران در ایام تعطیلات تابستان اشاره کرد و گفت: در این راستا 68 واحد آموزشی در قالب 700 کلاس آماده سازی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه 20 درصد ظرفیت پذیرش مدارس استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی آماده سازی شده است، در گفت‌و‌گو با تسنیم خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی اسکان فرهنگیان به صورت محیطی در سطح شهر بوده و بخشی از پذیرش‌ها نیز به صورت اینترنتی است.

901

کد خبر: 818844

وب گردی

وب گردی