ثبت نام بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی در مدارس

رئیس نظارت بر ثبت نام آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی در مدارس استان برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، جواد یاری با بیان اینکه ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس استان آغاز شده است، اظهار داشت: بیش از 90 درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی در مدارس استان برای سال تحصیلی 96-97 ثبت نام کرده‌اند.

رئیس نظارت بر ثبت نام آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مدارس دولتی بدون دریافت هزینه انجام می‌شود، گفت: والدین برای شرکت و مشارکت در کمک به مدرسه اجباری ندارند.

یاری ثبت نام در مدارس هیئت‌امنایی، غیرانتفاعی، شاهد و نمونه‌دولتی را مستلزم پرداخت شهریه دانست و افزود: اولیاء دانش‌آموزان در هنگام ثبت‌نام باید به مدرسه‌ای که فرزند خود را در آن ثبت نام می‌کنند توجه داشته باشند تا در موقع پرداخت شهریه با مشکل روبرو نشوند.

وی با بیان اینکه درنهایت سود مشارکت در مدرسه به خود دانش‌آموزان خواهد رسید، عنوان کرد: هزینه‌هایی که والدین به‌عنوان مشارکت به مدارس پرداخت می‌کنند، در نهایت صرف امور فرهنگی، پژوهشی و بهداشتی در خود مدارس و برای دانش‌آموزان خواهد شد.

رئیس نظارت بر ثبت نام آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه داشتن پوشش یکسان برای دانش‌آموزان مدارس الزامی نیست، در گفت‌وگو با تسنیم بیان کرد: با این وجود در صورت تمکن مالی والدین لباس هماهنگ و همشکل با سایر دانش‌آموزان برای فرزند خود تهیه کنند.

یاری از رسیدگی به شکایات و سوالات والدین در اسرع وقت در واحد ثبت نام سازمان آموزش‌وپرورش خبر داد و اظهار کرد: شماره‌های 38251598 و 38233748 در ستاد نظارت بر ثبت نام دانش‌آموزان استان کرمانشاه آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات همشهریان عزیز است.

901

کد خبر: 818920

وب گردی

وب گردی