افتتاحیه سایت مخابراتی برج میلاد تهران و فاز اول دیتاسنتر ملی

مراسم افتتاحیه سایت مخابراتی برج میلاد تهران و فاز اول دیتاسنتر ملی با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و ابولفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و... درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ،دکترعلی درویش پور مدیرعامل برج میلاد در ابتدای این همایش گفت: سال ها از رخ نمایی ششمین برج بلند مرتیه جهان می گذرد و سفیر شایسته ای برای ایرانیان بوده است. بارها دیده ایم که مهمانان بلندپایه در بازدید از این مجموعه توانمندی ایرانیان را تحسین کرده اند.
وی ادامه داد:درحال حاضر بزرگترین رویدادهای فرهنگی که ما میزبان آن هستیم سایت مخابراتی است که با همت شهرداری و با دعوت از بخش توانمند خصوصی با هدف توسعه ارتباطات و استفاده از فرکانس رادیویی در زمان بحران صوررت گرفته است.
درویش افزود: از ویژگی های این پروژه می توان به بهره برداری آن در پایدار ترین سازه کشور اشاره کرد،این مجموعه از رده بندی حساسی برخوردار است و به 5 مرکز مخابراتی متصل است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این مراسم گفت: برج میلاد یکی از سازه های منحصر به فرد خاورمیانه است و در بسیاری از موارد ممکن است از سایر برج های دنیا پیشرفته تر باشد.
وی افزود: برج مخابراتی نامی بود که در گذشته در کنار برج میلاد می آمد زمانی که این برج طراحی و پیش بینی شد استفاده مخابراتی بسیاری برای آن در نظر گرفته شد زیرا این برج در دهه هفتاد طراحی شده بود .در این دوره تلاش کردیم امکانات مخابراتی آن ایجاد شود که امروز شاهد افتتاح آن هستیم تا از امکانات آن درراستای بهبود ارتباطات انجام شود .
دکتر چمران بیان کرد: بحث مخابرات به گونه ای است که به صورت لحظه ای پیشرفت می کند و نم یتوان یک تا دو سال صبر کرد تا گامی جدید برداشته شود پس باید از تمامی تجهیزات و امکانات استفاده کرد و مطابق پیشرفت های روز جلو برویم.

وی اضافه کرد: یکی از آیتم های مهم در ارزیابی شهرها بحث های مخابراتی است که در درجه بندی شهرها نیز به بررسی وضعیت مخابراتی داخل و خارج از کشور پرداخته و آن را لحاظ می کند و هر چه این امکانات بهتر باشد بیشترین امتیاز مثبت را برای شهر می آورد پس هر چه در این زمینه پیشرفت داشته باشیم یعنی می توانیم شهر بهتری داشته باشیم.

خبرنگار :نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 818953

وب گردی

وب گردی