چهارمین پیروزی متوالی تیم ملی والیبال نوجوانان در تونس

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی خود در تونس موفق به شکست تیم ملی نوجوانان این کشور شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نفل از سایت فدراسیون والیبال، پانزدهمین د‌وره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه هست.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که برای حضور شایسته در این رقابت ها در اردوی برون مرزی کشور تونس بسر می برد، شب گذشته در چهارمین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در این کشور برای دومین بار به مصاف تیم نوجوانان تونس رفت.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در این مسابقه سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال نوجوانان امروز یک دیدار دوستانه دیگر در این کشور برگزار می کند و سپس راهی ترکیه می شود تا مرحله سوم و نهایی اردوی برون مرزی خود را در استانبول دایر کند.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال‌آبادی، مهران فیض امام‌دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و عرفان غلامی پور 15 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران هستند.

سیدعلیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (مربی)، علیرضا طلوع کیان، حمید جعفرزاده، حیدر جوادی و مهران زارع (کمک مربی)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، مجید عباس‌خواه (ماساژور) و بهزاد میرزایی به عنوان فیزیوتراپ نوجوانان ملی‌پوش را در این اردو همراهی می‌کنند.

602

کد خبر: 818992

وب گردی

وب گردی