دادرس:وقت عکس یادگاری با دایی باید فکر طلبش را می کردند/ نباید پرونده های مالی به فیفا برود

مهدی دادرس مسوول کمیته استیناف معتقد است که نباید شکایت های مربوط به طلب بازیکنان به فیفا کشیده شود.

مهدی دادرس در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت:من نمی دانم چرا الان مد شده که همه شکایتها را به فیفا و دادگستری می برند اگر نه این مشکلات باید در داخل حل شود.
او با اشاره به اعلام رای در مورد پرونده دایی و پرسپولیس، ادامه داد: کمیته استیناف رای را به سود علی دایی داد و بر این اساس باید باشگاه پرسپولیس مبلغ ۳.۵ میلیارد به دایی بپردازد اگر نداد، او می تواند از کمیته مسابقات این مبلغ را بگیرد.
وی افزود: دائم از ما سوال می کنند که با توجه به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس آنها این مبلغ را از کجا باید تامین کنند باید بگویم که این مشکل ما نیست .کمیته استیناف که نمی تواند حق کسی را بخورد.
دادرس با توجه به پرونده های زیاد شکایتها علیه باشگاه ها گفت: آن زمان که آقایان مدیر چشمهایشان را می بندند و با علی دایی و علی کرینی هکس یادگاری می گیرند، باید فکر این روزها و طلبهایشان را بکنند. ما قاضی هستیم و باید در این جایگاه حق را به حقدار برسانیم. خدا را شکر فعلا پرونده دیگری در استیناف نیست.
از دادرس در مورد ممنوعیت سیگار در ورزشگاهها پرسیدیم. او پاسخ داد: این البته مربوط به کمیته مسابقات می شود. من خودم چون از سیگار بدم می آید می گویم بله می شود، ولی واقعیت این است که کنترل این مساله سخت هست چون بسیاری از افراد نیروی انتظامی که در ورزشگاهها حاضر می شوند هم خودشان سیگار می کشند. متاسفانه ماحتی جلوی یک نارنجک انداختن را که محرومیتهای سنگین برای ما به دنبال داشت را هم نمی توانیم بگیریم چه برسد به سیگار کشیدن!
۶۰۳

کد خبر: 819035

وب گردی

وب گردی