بازدید معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار

در راستای بررسی همکاری های علمی و تحقیقاتی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از توانمندی ها و امکانات دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی رشیدی پور، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، دکتر راهب قربانی، رئیس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر برسلامت و دکتر محمدرضا عسگری عضو مرکز تحقیقات و مراقبت های پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که به منظور بررسی فعالیت های علمی مشترک در واحد گرمسار حضور یافته بودند از توانمندی ها و امکانات دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بازدید کرد.

در این بازدید که دکتر سروش یوردخانی، رئیس دانشکده دامپزشکی و دکتر اباصلت بداغی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز حضور داشتند، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و همراهان با حضور در بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از بخش های مختلف این بیمارستان دیدن کردند و در جریان فعالیت های علمی، آموزشی و درمانی این بیمارستان قرار گرفتند.

هیات اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان همچنین از مرکز تحقیقاتی شترمرغ در این دانشکده بازدید و در جریان فعالیت های این مرکز نیز قرار گرفتند.

دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از سال 1367 با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی دامپزشکی فعالیت خود را آغاز و از سال 1372 نیز در مقطع دکترای حرفه ای اقدام به پذیرش دانشجو نموده که اکنون با 29 عضو هیات علمی تمام وقت، فضاها، تجهیزات، مزارع تحقیقاتی و آموزشی، بیمارستان تخصصی و مجتمع آزمایشگاهی به عنوان یکی از مهمترین دانشکده های دامپزشکی کشور به شمار می رود.

201

کد خبر: 819060

وب گردی

وب گردی