حضور دکتر فرهاد رهبر  نقطه عطفی در پیشرفت دانشگاه آزاداسلامی  است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در تریبون نماز جمعه گفت: حضور دکتر رهبر بعنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور نقطه عطفی در پیشرفت هرچه بیشتر این نهاد برگرفته از بطن انقلاب است.

به گزارش ایسکانیوز ، رییس واحد آزادشهر دانشگاه آزاد اسلامی کشور را بزرگترین دانشگاه حضوری جهان خواند و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک هدیه الهی با پشتوانه مردمی و برکت گرفته از کمک یک میلیون تومانی حضرت امام (ره) بوده است.

دکتر سید مهدی حسینی افزود : دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در تک تک شهرهای کشور اسلامی باعث رشد و توسعه شهرها شده و همچنین با تحصیل فرزندان ما در شهر های محل سکونت خود بسیاری از دغدغه های فکری خانواده ها را مرتفع کرده است .

رییس واحد آزادشهر با اشاره به سه دهه فعالیت آموزشی واحد آزادشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر همچون دیگر واحد های سراسر کشور سعی داشته با حضور فعال در عرصه های علمی ، پژوهشی و فرهنگی و ارائه خدمات به دانشجویان رسالت خود را به نحو احسن ایفا کند.

دکتر حسینی جذب دانشجویان نخبه در واحد آزادشهر را از اولویت های دانشگاه دانست و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی پذیرای دانشجویان نخبه در منطقه بوده و همواره سعی خواهد کرد با حمایت آنان در زمینه های علمی و پژوهشی فضای حمایتگری و نخبه پروری را در جامعه ترویج کند.

رییس واحد آزادشهر تعدد و تنوع رشته ها را در واحد آزادشهر مطلوب خواند و گفت : این واحد با 151 رشته در مقاطع دکتری ، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در گروههای آموزشی علوم انسانی ، فنی مهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی یکی از بزرگترین دانشگاههای استان گلستان محسوب می شود.

203

کد خبر: 819061

وب گردی

وب گردی