بازیکن ایرانی 3 باشگاه را سرکار گذاشت/ قرارداد میلیاردی با پارس جنوبی

تیم فوتبال پارس جنوبی امروز از بازیکن خود شکایت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم محمد طیبی به صورت غیر قانونی از این تیم جدا شد و با یک تیم قطری قرارداد امضا کرد.

این درحالی است که مدافع 34 ساله پارس جنوبی اعلام کرده بود به قطری ها جواب منفی داده ام و می خواهم از این تیم به جام جهانی برسم.

مسولان باشگاه پارس اعلام کردند که ما قرارداد رسمی از طیبی داریم و او بدوم داشتن رضایت نامه به قطر رفته و قرارداد جدید امضا کرده است.

قرارداد میلیاردی

محمد طیبی با قرارداد یک میلیارد و چهارصد میلیون تومانی به جم آمد و قبول کرد تا یک فصل برای تیم تارتار به میدان برود.حتی مربیان این تیم طیبی را به عنوان کاپیتان انتخاب کردند اما او قید همه چیز را زد تا در سال جام جهانی به تیم قطری برود.

البته جمی ها یک ریال هم به این بازیکن پرداخت نکردند ولی او باید به این تیم خسارت 400 میلیونی پرداخت کند.

جلوگیری از صدور کارت بازی

مسولان باشگاه پارس جنوبی جم امروز از طیبی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کرد تا تکلیف او مشخص شود.چون او با جنوبی ها قرارداد دارد باید رضایت نامه بگیرد.گویا مسولان باشگاه قصد دارند با ارسال نامه ای از صدور کارت بازی این بازیکن جلوگیری کنند.

با این حساب طیبی نمی تواند برای تیم خود در قطر به میدان برود.

امضا قرارداد با 3 تیم

جالب اینجا است که طیبی قبل از عقد قرارداد با پارس جنوبی به قطر رفته و قراردادی هم با تیم الاهلی قطر امضا کرده و اگر این باشگاه از او شکایت کند باید به قطری ها خسارت پرداخت کند.البته چنوبی ها با این عنوان که او قراردادی ندارد و بازیکن آزاد محسوب می شود قرارداد امضا کردند.

حال باید دید مسولان کمیته تعیین وضعیت بازیکنان چه تصمیمی در مورد این بازیکن خواهد گرفت.

کد خبر: 819092

وب گردی

وب گردی