بررسی وضعیت لشگر مصدوم استقلال/ احتمال غیبت 5 بازیکن در آبادان

استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادان با مشکل جدی مواجه شده است.

به گزارش ایسکانیوز، استقلالی ها در حال آماده سازی خود برای بازی با صنعت نفت آبادان هستند تا پنجشنبه برای حضور در این بازی به آبادان سفر کنند.

به دلیل مصدومیت تعدادی از بازیکنان دست منصوریان برای انتخاب ترکیب اصلی بسه شده است.باقری،اسماعیلی،پادوانی،مگویان و جباروف نفراتی هستند که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.

غیبت قطعی دو استقلالی

امید ابراهیمی و محسن کریمی دو بازیکن مصدوم هستند که به طور حتم به این بازی نخواهند رسید.این دو بازیکن مدت زمان حضورشان در تمرینات مشخص نیست و احتمال دارد تا نیم فصل اول برای حضور در بازی ها با مشکل رو به رو شوند.

مگویان ،مصدومیت کهنه

مگویان که پیش از سفر به ارمنستان کمی مصدومیت داشت به دلیل فشاری که به خود وارد کرده بود مصدومیتش تشدید یافت و به همین خاطر مشخص نیست که او به بازی با نفت آبادان برسد.

البته این ملی پوش تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده و پزشکان در تلاش هستند تا او را برای سفر به آبادان آماده کنند.

تمرینات اختصاصی مهاجم و مدافع استقلال

پادوانی و بیت سعید تمرینات اختصاصی خود را با تیم شروع کردند و باید دید این دو بازیکن در فرصت 5 روزه ای که دارند برای بازی با نفت آبادان آماده می شوند یا منصوریان از بازیکنان دیگری در ترکیب خود استقاده می کند.

با این حال منصوریان حساب ویژه ای روی این دو بازیکن کرده و انتظار دارد آنها به بازی برسند.

وضعیت نا مشخص اسماعیلی

فرشید اسماعیلی که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است هنوز وضعیتش مشخص نیست و نسبت به دیگر بازیکنان مصدوم استقلال شرایط متفاوتی دارد و حضور او در بازی مقابل نفت آبادان در هاله ای از ابهام به سر می برد.

احتمال غیبت جباروف و باقری

جباروف و فرشید باقری هم دیگر مصدومان استقلال هستند که مراحل درمانی را پشت سر می گذارند و معلوم نیست وضعیتشان به چه صورت است.اما احتمال زیاد باقری به بازی با صنعت نفت آبادان نرسد و منصوریان به این بازیکن استراحت بدهد. البته فریبا هم از وضعیت جبارووف گفت که او توانایی کامل خود را بدست نیاورده است.

کد خبر: 819125

وب گردی

وب گردی