زخمی شدن 141 فلسطینی درحمله نظامیان صهیونیست درقدس وکرانه باختری

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد حمله و درگیری شب گذشته شنبه نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در قدس ومناطق مختلف کرانه باختری 141 زخمی به جا گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز، جمعیت هلال احمر فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد بیشترین تعداد زخمی های فلسطینی بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی وشلیک گاز اشک آور توسط نظامیان صهیونیست بود.
شهر قدس بیشترین شمار زخمی ها با آمار 63 تن را داشت که 13 تن آنها به بیمارستان منتقل و49 تن دیگر از آنها سرپایی مداوا شدند.
این بیانیه حاکی است کادر پزشکی هلال احمر فلسطین آمار 78 زخمی در مناطق مختلف کرانه باختری را که 35 تن آنها بر اثر اصابت گلوله وبقیه با گاز دچار خفگی شده بودند گزارش کرد.
شب گذشته یک فلسطینی پس از زخمی شدن در درگیری با نظامیان صهیونیست در شهرک العیزریه در شرق قدس شهید شد.
وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد یک جوان فلسطینی که از ناحیه سینه در درگیری های العیزریه زخمی شده بود در بیمارستان مجتمع پزشکی رام الله به شهادت رسید.
همچنین در درگیری روز جمعه فلسطینیان معترض به گیت های امنیتی در مقابل مسجد الاقصی با نظامیان صهیونیست در قدس 3 فلسطینی شهید ودهها تن دیگر زخمی شدند.
رژیم صهیونیستی پس از شکست در برابر مقاومت شدید فلسطینیان همچنین از ترس آغاز انتفاضه ای دیگر، مجبور به برداشتن گیت های امنیتی از ورودی های مسجد الاقصی شد.

منبع: ایرنا

۸۰۱

کد خبر: 819312

وب گردی

وب گردی