کریمی: با کتف مصدوم برای استقلال بازی کردم و به آن افتخار می‌کنم

هافبک مهاجم تیم فوتبال استقلال، گفت: من با کتف مصدوم برای استقلال بازی کرده‌ام و موفق به گلزنی هم شده‌ام و به این کارم افتخار می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، سید محسن کریمی درخصوص آخرین شرایط خودش بعد از عمل جراحی که روی کتف انجام داده، گفت: این روزها تمرینات قدرتی و وزنه زدن را آغاز کرده‌ام و از فردا هم می‌توانم دویدن را آغاز کنم.

وی افزود: مدتی است که تمریناتم را شروع کرده‌ام تا از شرایط بدنی عقب نمانم و خوشبختانه پزشکان هم از وضعیت من ابراز رضایت می‌کنند.

مهاجم تیم استقلال در پاسخ به این سوال که چه زمانی می‌تواند در میادین فوتبال حاضر شود، گفت: با شرایطی که من دارم و تمریناتی که شروع کردم از هفته سوم می‌توانم در خدمت استقلال باشم و مشکلی بابت این موضوع نخواهم داشت در این مدت هم سعی کردم طوری تمرین کنم که از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشم.

وی درخصوص شایعاتی که پیرامون کنار گذاشتنش از فهرست استقلال شنیده می‌شود، گفت: من از اینگونه مسائل خبر ندارم و توجهی هم به آن نمی‌کنم. من با استقلال قرارداد دارم و در این تیم دچار آسیب‌دیدگی شده‌ام ولی هیچ وقت برای تیمم کم نگذاشته‌ام شما می‌دانید که با همین کتف آسیب دیده بارها برای استقلال بازی کردم و در همی تیم دچار مصدومیت شدم و اتفاقا با همین شرایط هم برای تیمم گل زدم. به این کاری که انجام داده‌ام افتخار می‌کنم و سعی و تلاشم این است که همیشه خودم را در شرایط مطلوب نگه دارم امیدوارم در ادامه راه هم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم چون من بازیکنی هستم که از پایه‌های استقلال به اینجا رسیدم و برای موقعیتم زحمات زیادی را متحمل شدم.

606

کد خبر: 819333

وب گردی

وب گردی