کارت ورود به جلسه آزمون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی (دارندگان دکتری تخصصی Ph.D) از روز سه‌شنبه 3 مرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت توزیع می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، افرادی که در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی‌شناسی پزشکی، انگل‌شناسی پزشکی، باکتری‌شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب ‌شناسی پزشکی، قارچ‌شناسی پزشکی، ویروس‌ شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) دارای دکتری تخصصی (Ph.D) با تخصص هستند و پس از فراغت از تحصیل دارای 4 سال سابقه کار در رشته تخصصی باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

همچنین دانش‌آموختگان خارج از کشور نیز اگر عنوان مدرک ارزشیابی‌شده آنها مطابق این موارد باشد یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند، مجاز به شرکت در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی هستند.

ثبت‌نام این آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از 11 خرداد آغاز و با دو بار تمدید تا 21 تیر ادامه داشت. پذیرش در این دوره از طریق آزمون کتبی و مصاحبه به ترتیب با سهم 60 و 40 درصد است و آزمون کتبی در روز پنجشنبه 5 مرداد برگزار می‌شود.

200/202

کد خبر: 819387

وب گردی

وب گردی