خانبان: مطالبات‌مان را از AFC پیگیری می‌کنیم/ یخ‌فروش هم از نفت طلب دارد

آنالیزور سابق نفت آنالیزور گفت: با کمک یک وکیل بین المللی پیگیر مطالبات‌مان از طریق مراجع بین المللی هستیم.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز، مهرداد خانبان اظهار کرد: متاسفانه با گذشت ۱.۵ سال نه تنها طلب ما از باشگاه نفت، پرداخت نشده بلکه بدهی‌های دیگر نیز ایجاد شده است. حدود ۵۸ درصد از بدهی تیم آقای دایی باقی‌ مانده است و امروز به وزارت نفت آمدیم چون تیم، زیر مجموعه این وزارت بود. وزارت نفت اگر می‌خواست تیم را واگذار کند تا الان باید این کار را انجام می‌داد. چرا طلبکاران باشگاه را به خریدار جدید ارجاع داده است؟ در حالی که خریدار جدید هم به هیچ تعهدی عمل نمی‌کند چون پولی نیست که بخواهد پرداخت کند.

او افزود: امروز بسیاری از بازیکنان تیم‌ ‌ملی که قبلا در نفت بازی می‌کردند به وزارت نفت آمدند اما هیچ پاسخی نگرفتند. به جای این که با آسودگی به تمرینات بپردازند هر روز باید به دنبال پولشان باشند. یک سوال هم از فدراسیون فوتبال دارم حتما باید نهادهای بین‌المللی ورود کنند تا بخواهند حرکتی کنند؟ الان AFC به قضیه بدهی‌ها ورود کرده و نصف تیم‌های لیگ برتری از گردونه مسابقات کنار گذاشته می‌شوند. از فدراسیون و شخص اول آن یعنی آقای تاج می‌خواهیم که این مشکل حل شود تا نهادهای بین‌المللی مجبور به ورود به این قضیه نباشند.

آنالیزور سابق نفت با بیان این که مقدمات کار برای پیگیری از طریق AFC انجام شده است، عنوان کرد: از طریق یک وکیل بین‌المللی به دنبال گرفتن حق از باشگاه نفت هستیم. وقتی لیگ برتر توان ۱۶ تیمی بودن را ندارد چرا باید این همه تیم داشته باشیم. ما کیفیت را فدای کمیت می‌کنیم. فوتبال باشگاهی ما از لحاظ سازماندهی و مدیریتی یک فوتبال ورشکسته و رو به پایین است. هر سال هم بدتر می‌شود و به یک تصمیم جمعی و قاطع نیازمند است.

خانبان با بیان این که قراردادش با نفت ۱۲۰ میلیون تومان بود، گفت‌: مبلغ قرارداد من مهم نیست، چون منبع درآمد دیگری هم داشتم اما قرارداد برخی از اعضای کادر مثل ماساژور و تدارکات ۱۵ میلیون تومان بود. حتی سوپر مارکتی و یخ فروش هم از باشگاه طلبکارند و امروز برای اعتراض آمده بودند.

606

کد خبر: 819461

وب گردی

وب گردی