دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با فرماندار شهرستان

دکتر اردشیرسنایی ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با سعید بیات فرماندارشهرستان رباط کریم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد بیات ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید دانشگاه آزاد رباط کریم، ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان رباط کریم را یکی از مهمترین اولویت های فرمانداری عنوان کرد و گفت: دانشگاه ها نقش مهمی در مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی ایفا می کنند.
فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به ظرفیت های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف، تصریح کرد: وجود 2 واحد دانشگاه آزاد اسلامی معتبر در شهرستان رباط کریم می تواند تاثیر مهمی در بهبود و ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی داشته باشد. بیات در ادامه اضافه کرد: ارتقای شاخص ها ی فرهنگی و اجتماعی منجر به مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی شده و باعث تقویت نشاط اجتماعی می شود.
در این جلسه دکتر سنایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم ضمن تشکر از فرماندار رباط کریم گزارشی از فعالیت های این دانشگاه را ارائه داد و درباره برخی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع هرچه سریعتر این مشکلات با وی گفتگو و تبادل نظر کرد.

همچنین دکتر سنایی در دیداری با یوسفی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان رباط کریم که در محل دانشگاه برگزار شد با اشاره به تقویت فرهنگ انقلابی و اسلامی در محیط دانشگاه، دانشجویان شاهد و ایثارگر را سرمایه های نظام دانست و تکریم این عزیزان را یک وظیفه خواند. در این دیدار مدیر کل بنیاد شهید شهرستان رباط کریم از تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از خانواده شاهد و ایثارگر تقدیر و تشکر نمود. وی با آرزوی توفیق برای رییس جدید واحد رباط کریم خواستار تداوم فعالیت های دانشگاه با اداره کل بنیاد شهید شهرستان شد.

200/202

کد خبر: 819493

وب گردی

وب گردی