«کامیون» با بازی سعید آقاخانی در چه مرحله ای است؟

فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی «کامبوزیا پرتوی» در آخرین مرحله مونتاژ قرار دارد و «پرویز آبنار» کار صداگذاری آن را شروع خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تدوین فیلم سینمایی «کامیون» توسط «مصطفی خرقه‌پوش» این روزها طبق برنامه‌ریزهای از پیش تعیین‌شده در حال انجام است و بعد از اتمام این مرحله، «پرویز آبنار» کار صداگذاری را شروع خواهد کرد.

فیلم سینمایی «کامیون» با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه ومیانه و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله؛ آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب، صادقیه و ... فیلمبرداری شده است.

در این فیلم سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

«کامبوزیا پرتوی» تاکنون فیلم‌های سینمایی؛ «ماهی»، «گلنار»،«بازی بزرگان»، «کافه ترانزیت» و «پرده» را کارگردانی کرده و با این آثار جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی را از آن خود کرده و نویسندگی فیلمنامه‌های دیگری همچون؛ «محمد رسول‌الله»،«شیرک»، «دایره»، «ایستگاه متروک»، «هر شب تنهایی»،«دیشب باباتو دیدم آیدا»، «من ترانه 15 سال دارم»،«خیابان‌های آرام» و ... را بر عهده داشته است.

501

کد خبر: 819509

وب گردی

وب گردی