آغاز مصاحبه‌ دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه های آزاد اسلامی لرستان

مصاحبه دکتری تخصصی داوطلبان مجاز در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از امروز اول مرداد 96 آغاز و تا چهارم مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر یدالله ملکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دقیق و منظمی که انجام شده است و نیز با عنایت به حساسیت‌های ویژه ای که نسبت به مصاحبه دکتری از سوی مدیران گروه‌های مصاحبه کننده وجود دارد مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری داوطلبان مجاز استان لرستان در واحد خرم آباد برگزار و فرآیند مصاحبه از امروز تا 4 مرداد با شرکت بیش از3709 نفر در 29 کد رشته انجام می‌شودو امکانات و تسهیلات لازم درخواستی از سوی متقاضیان (با هماهنگی قبلی) نظیر خوابگاه و ... نیز فراهم شده است.

دکتر یدالله ملکی افزود : در فرآیند برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از141 استاد منتخب دانشگاه دعوت به عمل آمده که در این مدت با این ستاد همکاری خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه در استان لرستان 4 واحد مجری مقطع دکتری تخصصی است گفت: واحدهای خرم آباد ، بروجرد ، الیگودرز و دورود واحدهای مجری مقطع دکتری تخصصی در استان لرستان می باشند.

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز تا 15 مرداد به سازمان سنجش ارسال می‌شود و سازمان سنجش نیز پس از پردازش لازم، نتایج را اعلام می‌کند.

201

کد خبر: 819515

وب گردی

وب گردی