مگویان معضل جدید استقلال/یک میلیارد غرامت فسخ قرارداد!

استقلالی هادر حالی برای فصل آماده می شوند که باید لیست خود را تکمیل کرده و کامل تحویل دهند.

به گزارش ایسکانیوز،استقلالی ها برای تکمیل لیست خود باید دو بازیکن را از لیست خارج کنند و در مورد نفرات مورد نظر خود برای خروج از لیست با مشکلاتی مواجه هستند که شرایط را برایشان سخت کرده است.

قرار است کریمی یکی از این بازیکنان باشد که منصوریان به وی اعلام کرده که تنها تا پایان نیم فصل از لیست تیم جداست و پس از اتمام نیم فصل اول نام این بازیکن به لیست باز می گردد.

این در حالی است که مگویان گزینه اصلی جدایی از استقلال است اما این بازیکن آبی ها را با مشکلاتی روبرو کرده است که برای کل اعضای تیم دردسر ساز شده است.

این بازیکن برای جدایی از استقلال غرامت می خواهد و شرایط مالی وی طوری نیست که استقلالی ها بتوانند خواسته وی را برآورده کنند و این موضوع استقلالی ها را از هدفشان دور کرده است.

این بازیکن در صورت جدایی از استقلال یک میلیارد غرامت دریافت می کند و طبق قانون این شرایط برای استقلالی ها مشکل ساز است و احتمال انجام آن وجود ندارد.

به همین دلیل منصوریان در حال حاضر در خصوص لیست با تردید روبرو شده و عاملی است که در تصمیم مسوولان و مربیان تغییر ایجاد کند زیرا این موضوع مسوولان را با مشکل مواجه می کند.

کد خبر: 819536

وب گردی

وب گردی