پاسخ منصوریان به اعتراض مدیران/هیچ تیمی بازیکن نداد من هم !

مدیران استقلال پس از محرومیت بازیکنان تیم به منصوریان اعتراض کردند و مربی تیم به آنها پاسخ داد.

به گزارش ایسکانیوز،استقلالی ها از سوی فدراسیون با محرومیت بازیکنان امید خود مواجه شدند که این موضوع با اعتراض مدیران به مربی تیم همراه شد زیرا مدیران استقلال پیش از این از منصوریان خواسته بودند بازیکنان را به اردوی امیدها بفرستد اما مربی استقلال با این موضوع مخالفت کرد.

این در حالی است که در حال حاضر مدیران تیم عامل محرومیت را مربی تیم می دانند و این موضوع را با وی مطرح کردند که نباید باعث می شد کار استقلال به اینجا برسد.

امامربی استقلال به مدیران تیم اعلام کرده که هیچ تقصیری نداشته و نباید مسائل بوجود آمده را به وی ربط داد زیرا مربی تیم مانند تمام مربیان به فکر تیم خود بوده و در این برهه از زمان باید تمام بازیکنان خود را در اختیار می گرفت تا تمرینات را بر اساس حضور کل تیم پیش ببرد و از طزفی دیگر هیچ تیمی بازیکن خود را در اردوهای اولیه پیش از فصل در اختیار تیم ملی قرار نداد و به همین دلیل وی مقصر نیست و مسوولان باید این موضوع را در نظر بگیرند که کار وی اشتباه نیست و محرومیتی که برای بازیکنان اعلام شده بی جهت است و اصولی نیست.

از طرفی تاج به استقلالی ها قول داد تا نهایت همکاری را با آنها در خصوص لغو این محرومیت داشته باشد تا بازیکنان جوان تیم بتوانند استقلال را همراهی کنند.

کد خبر: 819550

وب گردی

وب گردی