لج و لجبازی ادامه دار استقلالی ها/آی تی سی و عدم قرارداد مجدد!

دو بازیکن سابق استقلال با ارسال نامه ای به ای اف سی خواستار عدم حضور استقلال در آسیا شدند و این لج بازی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، مشکل استقلال با رضایی و آندو به شرایط ایجاد شده در استقلال برای این دو بازیکن باز می گردد که گویا به مزاج این دو بازیکن خوش نیامده و باعث شده که آنها علیه استقلالی ها اقداماتی را انجام دهند که البته سودی نیز برای این دو نداشته است.

رضایی به دلیل جدایی اش از استقلال و نحوه برخورد با مدیران و یکباره و بدون خبر رفتنش دچار مسائلی شد که با واکنش مدیران تیم همراه شد و از طرفی مسوولان تیم نیز در صادر کردن ای تی سی این بازیکن مشکلاتی ایجاد کردند که باعث شد کاوه در شکایت از استقلال برای دریافت مطالباتش اقدام کند و کار به اینجا کشیده شود.

از طرفی تیموریان نیز پس از مشکلاتی که نیم فصل دوم برایش ایجاد شد و ناچار شد برای بیرون نماندن به نفت برود در حال حاضر انتظار داشت استقلالی ها برای فصل جدید باز هم به وی پیشنهاد بدهند و از ابتدای فصل وی را به خدمت بگیرند اما این اتفاق رخ نداد و مشخص شد که استقلال به این بازیکن نیاز ندارد و گویا این موضوع برای آندو سنگین بوده و این بازیکن که خود بارها اعلام کرد در انتظار مسوولان استقلال است تا با وی تماس بگیرند پس از ناامیدی از این اتفاق از اعضای این تیم شکایت کرد تا به نوعی کار آبی ها را جبران کند.

در حال حاضر نامه شکایت این دو بازیکن به فدراسیون ارجاع شده و از طریق فدراسیون به مشکلات رسیدگی می شود!

کد خبر: 819551

وب گردی

وب گردی