دکتر فرهاد رهبر اشراف خوبی بر مسائل دانشگاه دارد/با حضور تیم مدیریتی جدید افق روشنی در انتظار دانشگاه آزاد است

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: دکتر فرهاد رهبر اشراف خوبی بر مسائل دانشگاه دارد و با مدیریت قدرتمند و قاطع مجموعه دانشگاه را اداره می کند.

دکتر فضل الله موسوی درگفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با بیان اینکه کارنامه مدیریتى دکتر فرهاد رهبر قوى و درخشان است گفت: سابقه مدیریت در دانشگاه تهران نشان مى دهد از دانشجویان و اساتید مجموعه مدیریتی خود همواره حمایت می کند.

رییس سابق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به رابطه صمیمی دکتر فرهاد رهبر با دانشجویان خاطر نشان کرد: حتی به خاطر دارم در موردی برای دانشجویی در قوه قضاییه مشکلی پیش آمده بود و ایشان شخصا پیگیر کار آن دانشجو بود تا مشکل او برطرف شود.

او در ادامه به توان مدیریتی دکتر رهبر در در عرصه های مختلف اشاره کرد و در تشریح آن افزود: دکتر رهبر ارتباط بسیار خوبی در فضای مجازی نیز با همکاران و دانشجویان خود دارد. با مدیران، اساتید و دانشجویان به روش های مختلفی ازجمله اتوماسیون، تلفن و ایمیل در ارتباط است و همواره پاسخگوی مسائل و مشکلات دانشجویان، اساتید و کارکنان بوده است. به یاد دارم دکتر رهبر حتی ایمیل خود را در اختیار دانشجویان گذاشته بود و به همه پیغام ها پاسخ می داد.

عضو حقوق‌دان شورای نگهبان تاکید کرد: دکتر فرهاد رهبر هیچ گاه عملکرد جناحی نداشت و در دانشگاه تهران هم با معاونان دوره های قبلی همکاری کرد.

موسوی اضافه کرد: دکتر رهبر اولین کسی بود که در مراسم روز معلم همه دانشکده ها حضور یافت و از زحمات اساتید قدردانی کزد و این حرکت بعد از دکتر فرهاد رهبر در دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه ها تبدیل به یک روال شد.

او در ادامه بیان کرد: در زمان تصدی ایشان در دانشگاه تهران همانطور که آمارها نشان می دهد رشد علمی بسیار خوبی رقم خورد و این دانشگاه از لحاظ تعداد مقالات و کتب جهش بسیار خوبی داشت و از نظر رتبه بندی جهانی نیز دانشگاه پیشرفت بسیار خوبی داشت.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد جذب اساتید در دانشگاه نیز دکتر فرهاد رهبر علاوه بر این که موارد در کمیته های جذب و گزینش علمی بررسی شده بود، خود وقت می گذاشتند و با این اساتید صحبت می کرد.

عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تاکید کرد: دکتر فرهاد رهبر اشراف خوبی بر مسائل دانشگاه دارد و با مدیریت قدرتمند و قاطع مجموعه دانشگاه را اداره می کند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در پایان گفت: با توجه به حضور دکتر ولایتی به عنوان رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دکتر فرهاد رهبر در سمت ریاست این دانشگاه، افق بسیار روشنی پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی متصور است و این دانشگاه به لحاظ علمی رشد آینده خوبی خواهد داشت.

201

کد خبر: 819573

وب گردی

وب گردی