آغاز اجرای طرح کرامت در 325 نقطه حاشیه‌نشین کشور با محوریت بسیج

مراسم آغاز اجرای طرح محرومیت‌زدایی کرامت در 325 نقطه حاشین‌نشین شهرهای کشور با محوریت بسیج و همکاری شرکت مادرتخصصی بهسازی شهرها برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز مراسم آغاز اجرای طرح کرامت در 325 نقطه حاشین‌نشین شهرهای کشور صبح امروز با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و روستا رئیس شرکت مادر تخصصی بهسازی شهرها و سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

قرار است در قالب این طرح پروژه‌های اجتماعی، عمرانی و فرهنگی در 31 استان کشور با مشارکت قرارگاه جوادالائمه (ع) سازمان بسیج سازندگی و شرکت مادر تخصصی بهسازی شهرها و دیگر دستگاه‌های دولتی، اجرایی شودو

همچنین در این مراسم با ارتباط زنده ویدئویی با مراکز استان‌ها و 32 سپاه استانی در کشور گزارش عملکرد آماده‌سازی این طرح‌ها در نقاط مختلف کشور توسط فرماندهان سپاه‌های استانی به حاضران ارائه شد.

در ادامه این مراسم سردار غلامی رئیس بسیج سازندگی کشور در تشریح این طرح،‌ گفت: قرارگاه جوادالائمه در 325 نقطه حاشیه‌نشین شهری در کل کشور این طرح را مورد هدف خود قرار داده است.

وی بااشاره به ظرفیت‌های بسیج در اجرای چنین طرح‌هایی تصریح کرد: بسیج ظرفیتی است که در هر جایی که وارد شده موفقیت‌های بزرگی را رقم زده است.

سردار غلامی بسیج را کمک کار دستگاه‌های اجرایی نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: ما برای تحقق محرومیت‌زدایی در کشور توافقاتی را با وزارت مسکن و شهرسازی و با محوریت شرکت مادرتخصصی بهسازی شهرها انجام دادیم.

بنابراین گزارش در ادامه این جلسه مسائل مختلف مربوط به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 819609

وب گردی

وب گردی