جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی مراکز نوآوری و مراکز رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی مراکز نوآوری و مراکز رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور دکتر خسرو پیری مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و امور فناوری وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امید بزرگ حداد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این جلسه در راستای تحقق بندهای اول و دوم سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری درخصوص توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌ها و راهبردهای وزارت علوم تحقیقات و فناوری در حوزه‌های پژوهش و فناوری برگزار شد.

وی افزود: همچنین این جلسه درراستای مفاد دستورالعمل شماره52173/3 مورخ 13/03/96 معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم درخصوص فرآیند ایجاد مراکز نوآوری و مراکز رشد و تفویض اختیار ایجاد مراکز نوآوری و رشد براساس ضوابط و مقررات وزارت علوم به این دانشگاه تشکیل شد.

مقرر شد، باتوجه به اتفاق نظر اعضای شورا مبنی براینکه مراکز نوآوری نقش مهمی در توسعه علم و فناوری و در نهایت تبدیل آن به ثروت ایفا می‌کنند و همچنین موفقیت مراکز نوآوری مستلزم همکاری مراکز آموزشی و پژوهشی، دولت و بخش خصوصی دارای ایده های نو و خلاقانه در راستای طراحی محصولات جدید است، لذا معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه باجدیت تمام نسبت به اجرای اقدامات لازم برای ایجاد و توسعه مراکز نوآوری و رشد اقدام خواهد کرد.

٢٠٣

کد خبر: 819688

وب گردی

وب گردی