مخاطبان چهار نمایش اخیر تماشاخانه ایرانشهر چند نفر بوده اند؟

نمایش‌های «آناکارنینا» با ۲ هزار و ۶۳۱، «پالت » با ۲ هزار و ۱۳۰، «بوف نه چندان کور» با ۱ هزار ۹۶۷ و «روال عادی» با ۱ هزار و ۹۷۶ مخاطب به کار خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «آناکارنینا»، «پالت»، «بوف نه چندان کور» و « روال عادی » که از ۲۸ و ۳۰ خرداد در ساعت‌های ۱۹، ۱۹:۳۰ و ۲۱ و ۲۱:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «آناکارنینا» به کارگردانی آرش عباسی در ۲۸ اجرای خودپذیرای ۲ هزار و ۶۳۱ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۳۱۵ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰ هزارتومانی ۹۷۴ مخاطب با بلیت‌های۲۶و ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۴۲ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آناکارنینا» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۵۰ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان بوده است.

نمایش «پالت» به کارگردانی محمد حاتمی نیز در ۲۸ اجرای خودپذیرای ۲ هزار و ۱۳۰ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۷۴۵ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ ، ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، ۱۰۵۸ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۲۷ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «پالت» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۵۰ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان بوده است.

نمایش «بوف نه چندان کور» به کارگردانی محمدعلی سجادی نیز در ۲۵ اجرای خودپذیرای ۱ هزار ۹۷۶ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۹۱۶ مخاطب با بلیت‌های ۱۵،۲۰ هزارتومانی، ۷۵۷مخاطب با بلیت۲۵و ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعد۳۰۳ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «بوف نه چندان کور» طی ۲۵ اجرا مبلغ ۳۸ میلیون و ۳۱۹ هزار تومان بوده است.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی محمدرضا خاکی نیز در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۱ هزار ۵۲۷ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۰۳ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰ هزارتومانی، ۸۲۹ مخاطب با بلیت ۲۵ و ۳۰ و ۳۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۹۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «روال عادی» طی ۲۵ اجرا مبلغ ۳۲ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان بوده است.

501

کد خبر: 819700

وب گردی

وب گردی