دومین همکاری شهرداری با سازمان اوقاف/ رونمایی از آثار هنرمندان در دهه کرامت

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به همکاری شهرداری تهران با سازمان اوقاف، گفت: به مناسبت هفته کرامت از آثار هنرمندان در شهر رونمایی کرده‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، مجتبی عبداللهی امروز در مراسم کمپین تبلیغات فرهنگی شاد باشیم ویژه دهه کرامت که در امامزاده صالح تهران برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: ابتدا این کمپین در تیر ماه سال 96 در شهر مقدس قم و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس حضرت معصومه برگزار شد.

وی ادامه داد: این کارگاه پانزدهمین دوره از سری کارگاه‌های برگزار شده سازمان زیباسازی شهر تهران با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری است که در طول دو سال پیش تاکنون برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه از هنرمندانی که در این زمینه فعالیت کرده‌اند تجلیل کرده‌ایم، گفت: در این دوره کمپین قریب به 400 آثار خلق شده که از بین آنها 171 اثر انتخاب شده است.

عبداللهی با تأکید بر این موضوع که شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تغییر کرده است، گفت: اتفاقات خوبی در طول سال‌های گذشته در زمینه‌های اجتماعی در شهرداری تهران رخ داده است.

به گفته عبداللهی، این کار با همکاری سازمان اوقاف بوده و این دومین همکاری شهرداری با سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی با اشاره به اینکه آثار از روز گذشته بر روی بیلبوردهای شهر نصب شده است، گفت: باید بتوانیم ارتباط خوبی با مردم برگزار کنیم.

701

کد خبر: 819718

وب گردی

وب گردی