کشف بیش از 4 میلیارد ریال کالای خانگی قاچاق در اندیمشک

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف دو محموله کالای خانگی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه جدی و بی‌امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایستگاه بازرسی پل زال، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "اندیمشک - خرم آباد" به دو دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون‌های توقیفی تعداد 159 نگله ظرفشویی، 12 کارتن جارو برقی و تعدادی قطعات ماشین لباسشویی کشف شد.

صالحی با بیان این‌که در این راستا دو نفر دستگیر و راهی مراجعی قضائی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های قاچاق کشف شده را چهار میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" لذا طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی ناامن است.

کد خبر: 819733

وب گردی

وب گردی