حضور دکتر فرهاد رهبر دانشگاه آزاد اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه دانشگاه‌آزاد اسلامی در دهه چهارم فعالیت خود قرار دارد گفت: حضور دکتر فرهاد رهبر با پشتوانه تجربه مدیریتی، می تواند سرعت پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش داده و در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر لک رییس دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان افزود: بسیار خرسندیم امروز در مجموعه ای مشغول به خدمتیم که در راس هیات امناء آن دکتر ولایتی با کوله باری از تجربه و درایت قرار گرفته است و انتخاب مدبرانه دکتر ولایتی سبب شد دانشگاه روند رو به رشد خود را حفظ و حضور رییس جدید دانشگاه با سوابق علمی و مدیریتی تسریع کننده استمرار این مسیر است.

رئیس هیات امناء استان با ابراز خرسندی از حضور فردی توانمند در راس مدیریت این دانشگاه، به نمایندگی از کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان این اطمینان خاطر را داد که تمام ظرفیت، تلاش و کوشش در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مصروف عملی کردن منویات مقام معظم رهبری، هیات امناء و رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد، تا مسیر پیشرفت بیش از پیش طی و اهداف عملیاتی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به ظرفیت های بالای علمی، آموزشی، پژوهشی و اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی در تمام عرصه ها اشاره و گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با پتانسیلی بالا، نیازمند مدیریتی درون زا، متعهد، چابک و کارآمد است تا بتواند با گذر از مشکلات اقتصادی، دانشگاه را به ثبات لازم رسانده و برای یک خیز بزرگ دیگر آماده کند و کسی بهتر از دکتر ولایتی نمی توانست این مهم را به منصه ظهور برساند.

دبیر هیات امناء استان از توانایی های بالای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک سرمایه سرشار نام برد و خاطر نشان کرد: اگر ما از این ظرفیت عظیم و توانمند که با تلاش و کوشش شبانه روزی خشت خشت دانشگاه را پی ریزی و امروز دانشگاهی با این وسعت و اعتبار بنا نهاده اند، خدای نکرده غافل شویم، در اصل به داشته های خود بی توجهی کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی قادر است کشور را در تمام زمینه ها به خودکفایی لازم برساند و فقط به کمی اعتماد و جرات برای حرکت نیاز دارد که سخنان اخیر دکتر رهبر به عنوان یک اقتصاددان خبره و همراه استفاده از پتانسیل های اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه، قطعاً امری دست یافتنی است.

وی هدف همه عوامل مدیریتی و اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی را پیشرفت و ترقی دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و گفت: همه وظیفه داریم در راستای حفظ و گسترش این شجره طیبه، از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم، زیرا دانشگاه آزاد اسلامی یادگاری است که از بزرگان انقلاب و به امانت در اختیار ما قرار گرفته است.

وی مسیر حرکت دانشگاه آزاد اسلامی را براساس منویات امام راحل، مقام معظم رهبری، اسناد بالادستی شورای انقلاب فرهنگی و نقشه جامع علمی کشور دانست و افزود: یقین دارم این رویکردی که در دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر ولایتی در حال شکل گیری و پایه ریزی است، رویکردی منطبق بر اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و برای تحقق اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

203

کد خبر: 819762

وب گردی

وب گردی