حمایت ویژه بانک ملت از تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین‎

پژوهشگران و محققان تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، پیش از عزیمت به محل برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، توسط مدیران ارشد بانک ملت -یکی از حامیان اصلی تیم های ایرانی- بدرقه شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که به میزبانی بانک ملت و با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد، مدیر بازاریابی بانک ملت با اشاره به سابقه و افتخارآفرینی های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه ی رباتیک، گفت: امیدواریم امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد قهرمانی ها و افتخارآفرینی های این دانشگاه و سایر تیم های کشور عزیزمان در مسابقات جهانی ربوکاپ باشیم.

دکتر مسعود کیماسی، نوآوری و پیشتازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حوزه ی آی.تی را یکی از دلایل همکاری تنگاتنگ با این دانشگاه برشمرد و افزود: بانک ملت هم در سالیان گذشته سعی کرده خدمات شایسته ای در حوزه ی اینترنت به مردم ارائه دهد؛ البته این دانشگاه از گذشته های دور یکی از مشتریان خوب بانک ما بوده است که امیدواریم همکاری ها با این دانشگاه و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داشته باشد.

وی خطاب به محققان و پژوهشگران تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: بسیار خوشحالم و برای بانک ملت افتخاری است که با این دانشگاه همکاری می کند، امیدوارم در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، شما سفیران خوبی برای ملت ایران باشید و با دستانی پُر به میهن عزیزمان بازگردید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این دیدار صمیمی ضمن تقدیر از حمایت های بانک ملت از فعالیت های علمی، گفت: "سفیران ملت" نام بسیار پرمعنایی برای پژوهشگران و محققان تیم MRL این دانشگاه است، چرا که این جوانان، نمایندگان و سفیران ملت ایران در یک عرصه ی علمی بزرگ و بین المللی هستند؛ از این بابت باید از حُسن انتخاب مدیران بانک ملت تشکر کنم.

دکتر مرتضی موسی خانی با اشاره به حضور تیم های قدرتمند و صاحب نام جهان در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، افزود: رقابت با دانشگاه های بزرگ جهان، نشان از خودباوری ملت ایران، توانمندی مردم این سرزمین و دغدغه های مسوولان است که برای علم و دانش از صدر اسلام تاکنون اهمیت قائل هستند؛ در همین رابطه پیامبر اکرم (ص) می فرمایند "نسبت دانشمندان به سایر علما، مانند نسبت ماه شب چهاردهم است به سایر ستارگان".

وی تصریح کرد: ما از سال 2002 که فعالیت در حوزه ی رباتیک را آغاز کردیم، همواره از حمایت های بانک ملت برخوردار بوده ایم؛ این بانک همیشه همراه ما بوده است، آن هم نه فقط در مسابقات ربوکاپ، بلکه در فعالیت های پژوهشی، توسعه ی فعالیت های عمرانی، زیرساخت های دانشگاه، ساخت مراکز تحقیقاتی، مراکز رفاهی دانشجویان و ... که این حمایت جای تقدیر دارد.

رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همواره یکی از آرزوهای دیرینه ی ما تعامل دانشگاه و صنعت بود، امروز این تعامل جدی است و صنعت بانک با دانشگاه همراه شده و در زمینه های مختلف همچون سخت افزار و نرم افزار امکان همکاری های خوب فراهم شده است.

دکتر موسی خانی یادآور شد: حضور در مسابقات جهانی ربوکاپ، موجبات رشد و بالندگی محققان و پژوهشگران جوان ما را فراهم خواهد کرد و در این مسابقات آنچه که داریم را عرضه می کنیم و از داشته های سایر دانشگاه های معتبر دنیا نیز بهره مند می شویم.

وی در پایان بار دیگر از زحمات و حمایت های مدیران بانک ملت قدردانی کرد و افزود: امیدوارم محققان و پژوهشگران ما، با دستاوردهای خود بتوانند پاسخگوی محبت های این عزیزان باشند.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم لوح یادبودی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به پاس حمایت های بانک ملت از فعالیت های پژوهشی این دانشگاه به دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بانک ملت اهدا شد که دکتر علیرضا لگزایی، عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل به نمایندگی از ایشان، آن را دریافت کرد.

200/202

کد خبر: 819782

وب گردی

وب گردی