استقلال و معضل  هوای آبادان /تغییر زمان تمرین!

استقلالی ها برای مقابله با نفت آبادان با مشکل هوای این شهر مواجه هستند که کار را برای آبی ها سخت می کند.

به گزارش ایسکانیوز،اولین دیدار استقلال در ورزشگاه تختی آبادان و در دمای بالای 40 درجه این شهر برگزار می شود تا گرمای آبادان در کنار شاگردان کمالوند اولین رقیب منصوریان در فصل سخت هفدهم باشد.

استقلالی ها هنوز در تهران برای دیدار در گرمای مرداد ماه آبادان آبدیده نشدند و احتمالا در روزهای پیش رو منصوریان با تغییر ساعت تمرینات استقلال شرایط بازی در آبادان را برای شاگردان خود شبیه سازی خواهد کرد تا تیم پرستاره منصوریان برای بازی در شرایط سخت ورزشگاه تختی آبادان آماده شود.

منصوریان برای نتیجه گیری در لیگ هفدهم نیاز مبرم به نتیجه گیری در هفته های ابتدایی دارد و برای این موضوع یک شروع درخشان در آبادان و کسب هر سه امتیاز برای آبی ها از نان شب واجب تر است.

اعلام شده که منصوریان قصد دارد اوضاع را تغییر دهد و ساعت تمرین را طوری تغییر دهد که بازیکنان با اوضاع آب و هوایی آبادان آشنا شوند و برای این ازی سخت در هفته اول لیگ آماده شوند.

این بازی در آبادان برای استقلالی ها اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل مربیان قصد دارند مشکلات را در این بازی برای تیم به حداقل برسانند زیرا هوای گرم در این شهر مشکل اصلی برای اعضای تیم به حساب می آید زیرا گرمای آبادان با تهران قابل قیاس نیست.

کد خبر: 819809

وب گردی

وب گردی